logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spolaryzowany program Gdynia Design Days 2019

   06.06.2019, przeczytano 763 razy
ilustracja

Ponad 130 wydarzeń, w tym 24 wystawy, 27 wykładów i 27 warsztatów. Potężna dawka wiedzy i inspiracji podczas 12. edycji Gdynia Design Days. Główny hasłem wydarzenia, odbywającego się między 6-14 lipca w Gdyni, jest POLARYZACJA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolaryzowany-program-gdynia-design-days-2019,382776,artykul.html

Co jest ważniejsze: indywidualny interes czy dobro wspólne? Unikatowe produkty czy te tanie i łatwo dostępne? Lokalnie czy globalnie? Offline czy online? Ja czy my? POLARYZACJA to swoista rozbieżność, dychotomia w poglądach i opiniach. Niesie ona za sobą chęć podjęcia dialogu, skonfrontowania sprzecznych poglądów w zgodzie z interesami różnych grup społecznych. Świat, w którym żyjemy, ma tendencje do tworzenia coraz szerszych podziałów. Podczas GDD 2019 chcemy stworzyć forum do debaty i wyciągnąć wnioski, które pomogą odpowiedzieć na te pytania i wskażą kierunki dalszego działania na przyszłość.

Program obejmuje ponad 130 różnorodnych i inspirujących wydarzeń. Dni festiwalu zostały podzielone na bloki tematyczne skoncentrowane wokół tematu polaryzacji w kontekście mody (8 lipca), grafiki (9 lipca), wzornictwa (10 lipca), architektury miasta (11 lipca) oraz wnętrz (12 lipca). Każdego dnia będą odbywać się wykłady i warsztaty poświęcone danej tematyce.

Warto wcześniej przyjrzeć się programowi festiwalu i już teraz zarezerwować czas w kalendarzu, bo naprawdę dużo będzie się działo!

Weekend otwarcia

Intensywnie zapowiada się już weekend otwarcia GDD. 6 lipca zapraszamy na uroczyste otwarcie festiwalu i wernisaż wszystkich wystaw. Niedziela, 7 lipca, poświęcona zostanie głównemu tematowi wydarzenia – POLARYZACJI. Tego dnia warto wybrać się na wykład przewodniczącej komitetu członkowskiego World Design Weeks – Ingrid con der Wacht – „Design sprawia, że świat się kręci” oraz wykład Zuzanny Skalskiej nt. future thinking. Tego dnia wystąpią również: Michał Bachowski, Konrad Jerin z Piotrem Okrasą oraz Wiesław Bartkowski.

Spolaryzowane wystawy

Szczególnej uwadze polecamy główną wystawę festiwalu, której kuratorem jest Izabela Bołoz, pn. „Ja czy my”. Wybrane prace pokażą spolaryzowane tendencje wcielone w rzeczywiste projekty. Niektóre z nich wspierają pragnienie samorealizacji, poznania siebie i spełnienia marzeń. Systemy, które za nas troszczą się o innych, oszczędzają czas. Wystawa zachęca do zastanowienia się nad tym, gdzie leży nasze poczucie szczęścia i zadowolenia z życia.

To dopiero początek. Łącznie podczas GDD 2019 do obejrzenia będą 23 wystawy na terenie Gdyni. Weźmiemy pod lupę ludzkie ciało (wystawa „Ciało na rozdrożu”), kwestie zmiany klimatu („2°C”), wykorzystania surowców („(nie)śmieci”, „Print ‘n paste”) czy m.in. technologie („We need more space”, „Materia kodu”).

Czas na Nową Generację

Nie zapominamy również o młodych, aspirujących twórcach. Specjalnie z myślą o nich powstał konkurs Młodzi na Start, który rozstrzygnie się podczas GDD, a zwycięskie prace będziemy mogli zobaczyć na pokonkursowej wystawie. Natomiast do młodych przedsiębiorców skierowany jest cykl Design talks Business First Steps, poświęcony biznesowym aspektom pracy w branży kreatywnej. Podczas wykładów i warsztatów eksperci pokażą alternatywne podejście do sprzedaży, jak stworzyć strategię marki odpowiedzialnej społecznie oraz jaką rolę produkty i usługi pełnią w życiu klienta.

Nie tylko wiedza….

GDD to nie tylko wiedza i inspiracja, ale również wydarzenia towarzyszące i świetna okazja do spotkań i nawiązania biznesowych relacji. Główna siedziba GDD – Pomorski Park Naukowo Technologiczny Gdynia – na czas trwania festiwalu zmienia się w networkingowy tygiel, gdzie spotkacie projektantów, przedsiębiorców i pasjonatów projektowania. Design Alive zadba o organizację klubu festiwalowego „Dom Idei”, gdzie w kuluarach będzie można wymienić się wiedzą i porozmawiać z ciekawymi twórcami. Magazyn ELLE Decoration przygotuje natomiast Strefę Wiedzy, podczas której uczestnicy konkursu Młodzi na Start będą mogli m.in. zweryfikować swoje dokonania, skonsultować projekt i uzyskać praktyczne wskazówki, jak go ulepszyć oraz dowiedzieć się, w jaki sposób go wypromować.  

  • Pełny program dostępny jest TUTAJ

Na wystawy i wykłady wstęp wolny, za wyjątkiem Design talks Business Summit i cyklu Design talks Business First Steps. Na wszystkie warsztaty obowiązuje rejestracja, która rusza 10 lipca 2019 roku.

Źródło: Gdynia Design Days

www.gdyniadesigndays.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764