logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spolaryzowany program Gdynia Design Days 2019

   06.06.2019, przeczytano 277 razy
ilustracja

Ponad 130 wydarzeń, w tym 24 wystawy, 27 wykładów i 27 warsztatów. Potężna dawka wiedzy i inspiracji podczas 12. edycji Gdynia Design Days. Główny hasłem wydarzenia, odbywającego się między 6-14 lipca w Gdyni, jest POLARYZACJA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolaryzowany-program-gdynia-design-days-2019,382776,artykul.html

Co jest ważniejsze: indywidualny interes czy dobro wspólne? Unikatowe produkty czy te tanie i łatwo dostępne? Lokalnie czy globalnie? Offline czy online? Ja czy my? POLARYZACJA to swoista rozbieżność, dychotomia w poglądach i opiniach. Niesie ona za sobą chęć podjęcia dialogu, skonfrontowania sprzecznych poglądów w zgodzie z interesami różnych grup społecznych. Świat, w którym żyjemy, ma tendencje do tworzenia coraz szerszych podziałów. Podczas GDD 2019 chcemy stworzyć forum do debaty i wyciągnąć wnioski, które pomogą odpowiedzieć na te pytania i wskażą kierunki dalszego działania na przyszłość.

Program obejmuje ponad 130 różnorodnych i inspirujących wydarzeń. Dni festiwalu zostały podzielone na bloki tematyczne skoncentrowane wokół tematu polaryzacji w kontekście mody (8 lipca), grafiki (9 lipca), wzornictwa (10 lipca), architektury miasta (11 lipca) oraz wnętrz (12 lipca). Każdego dnia będą odbywać się wykłady i warsztaty poświęcone danej tematyce.

Warto wcześniej przyjrzeć się programowi festiwalu i już teraz zarezerwować czas w kalendarzu, bo naprawdę dużo będzie się działo!

Weekend otwarcia

Intensywnie zapowiada się już weekend otwarcia GDD. 6 lipca zapraszamy na uroczyste otwarcie festiwalu i wernisaż wszystkich wystaw. Niedziela, 7 lipca, poświęcona zostanie głównemu tematowi wydarzenia – POLARYZACJI. Tego dnia warto wybrać się na wykład przewodniczącej komitetu członkowskiego World Design Weeks – Ingrid con der Wacht – „Design sprawia, że świat się kręci” oraz wykład Zuzanny Skalskiej nt. future thinking. Tego dnia wystąpią również: Michał Bachowski, Konrad Jerin z Piotrem Okrasą oraz Wiesław Bartkowski.

Spolaryzowane wystawy

Szczególnej uwadze polecamy główną wystawę festiwalu, której kuratorem jest Izabela Bołoz, pn. „Ja czy my”. Wybrane prace pokażą spolaryzowane tendencje wcielone w rzeczywiste projekty. Niektóre z nich wspierają pragnienie samorealizacji, poznania siebie i spełnienia marzeń. Systemy, które za nas troszczą się o innych, oszczędzają czas. Wystawa zachęca do zastanowienia się nad tym, gdzie leży nasze poczucie szczęścia i zadowolenia z życia.

To dopiero początek. Łącznie podczas GDD 2019 do obejrzenia będą 23 wystawy na terenie Gdyni. Weźmiemy pod lupę ludzkie ciało (wystawa „Ciało na rozdrożu”), kwestie zmiany klimatu („2°C”), wykorzystania surowców („(nie)śmieci”, „Print ‘n paste”) czy m.in. technologie („We need more space”, „Materia kodu”).

Czas na Nową Generację

Nie zapominamy również o młodych, aspirujących twórcach. Specjalnie z myślą o nich powstał konkurs Młodzi na Start, który rozstrzygnie się podczas GDD, a zwycięskie prace będziemy mogli zobaczyć na pokonkursowej wystawie. Natomiast do młodych przedsiębiorców skierowany jest cykl Design talks Business First Steps, poświęcony biznesowym aspektom pracy w branży kreatywnej. Podczas wykładów i warsztatów eksperci pokażą alternatywne podejście do sprzedaży, jak stworzyć strategię marki odpowiedzialnej społecznie oraz jaką rolę produkty i usługi pełnią w życiu klienta.

Nie tylko wiedza….

GDD to nie tylko wiedza i inspiracja, ale również wydarzenia towarzyszące i świetna okazja do spotkań i nawiązania biznesowych relacji. Główna siedziba GDD – Pomorski Park Naukowo Technologiczny Gdynia – na czas trwania festiwalu zmienia się w networkingowy tygiel, gdzie spotkacie projektantów, przedsiębiorców i pasjonatów projektowania. Design Alive zadba o organizację klubu festiwalowego „Dom Idei”, gdzie w kuluarach będzie można wymienić się wiedzą i porozmawiać z ciekawymi twórcami. Magazyn ELLE Decoration przygotuje natomiast Strefę Wiedzy, podczas której uczestnicy konkursu Młodzi na Start będą mogli m.in. zweryfikować swoje dokonania, skonsultować projekt i uzyskać praktyczne wskazówki, jak go ulepszyć oraz dowiedzieć się, w jaki sposób go wypromować.  

  • Pełny program dostępny jest TUTAJ

Na wystawy i wykłady wstęp wolny, za wyjątkiem Design talks Business Summit i cyklu Design talks Business First Steps. Na wszystkie warsztaty obowiązuje rejestracja, która rusza 10 lipca 2019 roku.

Źródło: Gdynia Design Days

www.gdyniadesigndays.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764