logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spolaryzowany program Gdynia Design Days 2019

   06.06.2019, przeczytano 803 razy
ilustracja

Ponad 130 wydarzeń, w tym 24 wystawy, 27 wykładów i 27 warsztatów. Potężna dawka wiedzy i inspiracji podczas 12. edycji Gdynia Design Days. Główny hasłem wydarzenia, odbywającego się między 6-14 lipca w Gdyni, jest POLARYZACJA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolaryzowany-program-gdynia-design-days-2019,382776,artykul.html

Co jest ważniejsze: indywidualny interes czy dobro wspólne? Unikatowe produkty czy te tanie i łatwo dostępne? Lokalnie czy globalnie? Offline czy online? Ja czy my? POLARYZACJA to swoista rozbieżność, dychotomia w poglądach i opiniach. Niesie ona za sobą chęć podjęcia dialogu, skonfrontowania sprzecznych poglądów w zgodzie z interesami różnych grup społecznych. Świat, w którym żyjemy, ma tendencje do tworzenia coraz szerszych podziałów. Podczas GDD 2019 chcemy stworzyć forum do debaty i wyciągnąć wnioski, które pomogą odpowiedzieć na te pytania i wskażą kierunki dalszego działania na przyszłość.

Program obejmuje ponad 130 różnorodnych i inspirujących wydarzeń. Dni festiwalu zostały podzielone na bloki tematyczne skoncentrowane wokół tematu polaryzacji w kontekście mody (8 lipca), grafiki (9 lipca), wzornictwa (10 lipca), architektury miasta (11 lipca) oraz wnętrz (12 lipca). Każdego dnia będą odbywać się wykłady i warsztaty poświęcone danej tematyce.

Warto wcześniej przyjrzeć się programowi festiwalu i już teraz zarezerwować czas w kalendarzu, bo naprawdę dużo będzie się działo!

Weekend otwarcia

Intensywnie zapowiada się już weekend otwarcia GDD. 6 lipca zapraszamy na uroczyste otwarcie festiwalu i wernisaż wszystkich wystaw. Niedziela, 7 lipca, poświęcona zostanie głównemu tematowi wydarzenia – POLARYZACJI. Tego dnia warto wybrać się na wykład przewodniczącej komitetu członkowskiego World Design Weeks – Ingrid con der Wacht – „Design sprawia, że świat się kręci” oraz wykład Zuzanny Skalskiej nt. future thinking. Tego dnia wystąpią również: Michał Bachowski, Konrad Jerin z Piotrem Okrasą oraz Wiesław Bartkowski.

Spolaryzowane wystawy

Szczególnej uwadze polecamy główną wystawę festiwalu, której kuratorem jest Izabela Bołoz, pn. „Ja czy my”. Wybrane prace pokażą spolaryzowane tendencje wcielone w rzeczywiste projekty. Niektóre z nich wspierają pragnienie samorealizacji, poznania siebie i spełnienia marzeń. Systemy, które za nas troszczą się o innych, oszczędzają czas. Wystawa zachęca do zastanowienia się nad tym, gdzie leży nasze poczucie szczęścia i zadowolenia z życia.

To dopiero początek. Łącznie podczas GDD 2019 do obejrzenia będą 23 wystawy na terenie Gdyni. Weźmiemy pod lupę ludzkie ciało (wystawa „Ciało na rozdrożu”), kwestie zmiany klimatu („2°C”), wykorzystania surowców („(nie)śmieci”, „Print ‘n paste”) czy m.in. technologie („We need more space”, „Materia kodu”).

Czas na Nową Generację

Nie zapominamy również o młodych, aspirujących twórcach. Specjalnie z myślą o nich powstał konkurs Młodzi na Start, który rozstrzygnie się podczas GDD, a zwycięskie prace będziemy mogli zobaczyć na pokonkursowej wystawie. Natomiast do młodych przedsiębiorców skierowany jest cykl Design talks Business First Steps, poświęcony biznesowym aspektom pracy w branży kreatywnej. Podczas wykładów i warsztatów eksperci pokażą alternatywne podejście do sprzedaży, jak stworzyć strategię marki odpowiedzialnej społecznie oraz jaką rolę produkty i usługi pełnią w życiu klienta.

Nie tylko wiedza….

GDD to nie tylko wiedza i inspiracja, ale również wydarzenia towarzyszące i świetna okazja do spotkań i nawiązania biznesowych relacji. Główna siedziba GDD – Pomorski Park Naukowo Technologiczny Gdynia – na czas trwania festiwalu zmienia się w networkingowy tygiel, gdzie spotkacie projektantów, przedsiębiorców i pasjonatów projektowania. Design Alive zadba o organizację klubu festiwalowego „Dom Idei”, gdzie w kuluarach będzie można wymienić się wiedzą i porozmawiać z ciekawymi twórcami. Magazyn ELLE Decoration przygotuje natomiast Strefę Wiedzy, podczas której uczestnicy konkursu Młodzi na Start będą mogli m.in. zweryfikować swoje dokonania, skonsultować projekt i uzyskać praktyczne wskazówki, jak go ulepszyć oraz dowiedzieć się, w jaki sposób go wypromować.  

  • Pełny program dostępny jest TUTAJ

Na wystawy i wykłady wstęp wolny, za wyjątkiem Design talks Business Summit i cyklu Design talks Business First Steps. Na wszystkie warsztaty obowiązuje rejestracja, która rusza 10 lipca 2019 roku.

Źródło: Gdynia Design Days

www.gdyniadesigndays.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764