logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Społeczności kochają gry

  PR 02.04.2015, przeczytano 1149 razy
ilustracjastrzałka

Ponad połowa użytkowników polskiego Facebooka interesuje się grami. Z analizy aplikacji do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku Catvertiser.com wynika, że aż 7,8 mln osób deklaruje swoje zamiłowanie do gier. Co ciekawe większość z nich (51,28%) to kobiety - 4 mln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolecznosci-kochaja-gry,24421,artykul.html

Największym zainteresowaniem cieszą się gry video. Najlepiej, żeby można w nich było strzelać. Bardzo ciekawe są wyniki regularności z jaką gramy. 960 tys. osób deklaruje, że robiło to wczoraj. Największą grupę (ponad 56%) wśród tych osób stanowią kobiety. Najliczniejsza grupa przyznaje się z kolei jedynie do tego, że ich kontakt z graniem miał miejsce w ciągu ostatnich 2 tygodni (2,4 mln.).

W ciągu ostatniego tygodnia grało ponad 1,8 mln uzytkowników Facebooka. Większość (340 tys.) twierdzi, że robi to raz w tygodniu. Codziennie gra 22 tys. osób, które posiada konto w najwiekszym serwisie społęcznościowym świata.

Badanie wykonane przez Catvertiser.com zostało przeprowadzone na podstawie realnych danych opartych na zachowaniach osób korzystających z serwisu. Użytkownik to osoba, która posiada konto na Facebooku, zalogowała się na nim w ciągu ostatnich 30 dni i wykonała jakąś czynność.

- Badania te potwierdzają jak istotny dla rozwoju sieci społecznościowych jest przemsył związany z grami. Dobitnie pokazują to także dane zgromadzone przez platformę analityczną wspierającą zarządzanie traściami NapoleonCat.com. Wynika z nich, że polski YouTube gamerami stoi. 12 spośród 20 najczęściej subskrybowanych kanałów w naszym kraju dotyczy gier. W sumie te 12 kanałów ma 1,1 miliarda wyświetleń (dokładnie: 1 108 522 811) - tłumaczy Oskar Berezowski, analityk mediów społecznościowych. 

Na YouTube najwięcej subskrybentów ma reZigiusz: 1,29 miliona, a jego materiały video były wyświetlane 187 mln razy. Jego armię w mediach społecznościowych należy powiększyć o na przykład 856 tys. fanów na Facebooku, czy 166 tys. śledzących na Instagramie. Zdaniem Gazety Wyborczej. 19-latek z Wodzisławia Śląskiego jest jednym z najbardziej wpływowych młodych ludzi w Polsce. Z analizy NapoleonCat.com wynika, że każdy z jego materiałów wyświetlane jest średnio 426 tys. razy i budzi dyskusję widzów (w sumie ponad 1,2 mln komentarzy). Filmy reZigiusza są najbardziej lubiane na tle innych popularnych gamerów (7,6 mln polubień).

Źródło: Catvertiser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764