Grupa Auto Żoliborz, jeden z autoryzowanych dealerów samochodowych marki Opel w Polsce, rozpoczął współpracę z agencją kreatywną Green Parrot w celu realizacji interaktywnej kampanii w mediach społecznościowych. Pod nazwą „#ADAMZoliborz” jeden z najstarszych dealerów Opla w Polsce prowadzi działania mające na celu pozycjonowanie Adam Store – flagowego punktu sprzedaży Opla ADAMA. Jest to jeden z dwóch tego typu obiektów w Polsce i jedyny w Warszawie.
W ramach kampanii „#ADAMZoliborz” agencja Green Parrot jest odpowiedzialna za stworzenie specjalnej strony internetowej, komunikację na oficjalnym profilu marki na Instagramie, opracowanie aplikacji konkursowej, kreację identyfikacji wizualnej, prowadzenie kampanii AdWords i Google Display Network oraz realizację działań reklamowych na Facebooku. Prace nad kampanią prowadzi zespół kierowany przez Natalię Wasyluk, Senior Account Managera.
ADAM jest ucieleśnieniem indywidualności i nowoczesnej stylistyki dopasowanej do wymagań współczesnego konsumenta – mówi Łukasz Runowski, Marketing & IT Manager w Auto Żoliborz. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż dotarcie do potencjalnych właścicieli ADAMA wymaga kompleksowych działań w mediach społecznościowych. Komunikacja w social media umożliwi nam nawiązanie dialogu z konsumentami, zarówno na poziomie codziennej komunikacji, jak i regularnych aktywacji konkursowych.
Głównym elementem kampanii jest trwający cały miesiąc konkurs z nagrodami. Aplikacja konkursowa to swoisty agregator obrazów i zdjęć publikowanych w ramach sieci społecznościowej Instagram, otagowanych hashtagiem: „#ADAMZoliborz”. Zdjęcia ściągane są do wspólnej galerii w ramach której użytkownicy będą mogli oddawać głosy na najlepsze zdjęcia.
Cieszymy się, że nasze bogate doświadczenie będziemy mogli wykorzystać w pracy dla Grupy Auto Żoliborz – mówi Jarosław Stolarek, Buisness Development Director w Green Parrot. W naszych działaniach stawiamy na rozwiązania niestandardowe i kreatywne, dlatego wierzymy, że zbudujemy wokół ADAMA społeczność z dużą liczbą bardzo aktywnych i zaangażowanych fanów.
ADAM to najmniejszy samochód osobowy produkowany przez Opla, pozycjonowany w klasie aut miejskich, produkowany od stycznia 2013 roku. Po raz pierwszy pojazd zaprezentowano w 2012 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Paryżu. W marcu 2014 roku na salonie w Genewie pokazano prototyp sportowej wersji ADAMA oznaczonej S. Natomiast w kwietniu bieżącego roku debiutował Opel ADAM Rocks.
Więcej szczegółów na stronie kampanii: http://adamzoliborz.pl/
Źródło: Green Parrot