logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Społecznościowa kampania Opla Adama

  PR 22.06.2015, przeczytano 1475 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Auto Żoliborz, jeden z autoryzowanych dealerów samochodowych marki Opel w Polsce, rozpoczął współpracę z agencją kreatywną Green Parrot w celu realizacji interaktywnej kampanii w mediach społecznościowych. Pod nazwą „#ADAMZoliborz” jeden z najstarszych dealerów Opla w Polsce prowadzi działania mające na celu pozycjonowanie Adam Store – flagowego punktu sprzedaży Opla ADAMA. Jest to jeden z dwóch tego typu obiektów w Polsce i jedyny w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolecznosciowa-kampania-opla-adama,25212,artykul.html

W ramach kampanii „#ADAMZoliborz” agencja Green Parrot jest odpowiedzialna za stworzenie specjalnej strony internetowej, komunikację na oficjalnym profilu marki na Instagramie, opracowanie aplikacji konkursowej, kreację identyfikacji wizualnej, prowadzenie kampanii AdWords i Google Display Network oraz realizację działań reklamowych na Facebooku. Prace nad kampanią prowadzi zespół kierowany przez Natalię Wasyluk, Senior Account Managera. 

ADAM jest ucieleśnieniem indywidualności i nowoczesnej stylistyki dopasowanej do wymagań współczesnego konsumenta – mówi Łukasz Runowski, Marketing & IT Manager w Auto Żoliborz. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż dotarcie do potencjalnych właścicieli ADAMA wymaga kompleksowych działań w mediach społecznościowych. Komunikacja w social media umożliwi nam nawiązanie dialogu z konsumentami, zarówno na poziomie codziennej komunikacji, jak i regularnych aktywacji konkursowych.

Głównym elementem kampanii jest trwający cały miesiąc konkurs z nagrodami. Aplikacja konkursowa to swoisty agregator obrazów i zdjęć publikowanych w ramach sieci społecznościowej Instagram, otagowanych hashtagiem: „#ADAMZoliborz”. Zdjęcia ściągane są do wspólnej galerii w ramach której użytkownicy będą mogli oddawać głosy na najlepsze zdjęcia. 

Cieszymy się, że nasze bogate doświadczenie będziemy mogli wykorzystać w pracy dla Grupy Auto Żoliborz – mówi Jarosław Stolarek, Buisness Development Director w Green Parrot. W naszych działaniach stawiamy na rozwiązania niestandardowe i kreatywne, dlatego wierzymy, że zbudujemy wokół ADAMA społeczność z dużą liczbą bardzo aktywnych i zaangażowanych fanów.

ADAM to najmniejszy samochód osobowy produkowany przez Opla, pozycjonowany w klasie aut miejskich, produkowany od stycznia 2013 roku. Po raz pierwszy pojazd zaprezentowano w 2012 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Paryżu. W marcu 2014 roku na salonie w Genewie pokazano prototyp sportowej wersji ADAMA oznaczonej S. Natomiast w kwietniu bieżącego roku debiutował Opel ADAM Rocks. 

Więcej szczegółów na stronie kampanii: http://adamzoliborz.pl/

Źródło: Green Parrot

www.greenparrot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764