logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Społecznościowa ofensywa Poczty Polskiej

  PR 27.11.2013, przeczytano 715 razy
ilustracjastrzałka

Poczta Polska stawia na obecność w mediach społecznościowych. Do profilu korporacyjnego firmy na Facebooku, dołączył fanpage filatelistyczny. Poczta działa także Twitterze i zaprezentowała nową formułę swojego bloga.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolecznosciowa-ofensywa-poczty-polskiej,20303,artykul.html

Budowanie relalcji z klietem, to nie tylko przekazywanie mu rzetelnej informacji o usługach i produktach, ale przede wszystkim rozmowa z nim. Temu sprzyja obecność firmy w internecie i aktywność w mediach społecznościowych. – Obecność w mediach społecznościowych i bezpośredni dialog z klientami są uzupełnieniem zmian jakie dokonują się w Spółce – podkreśla Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations Poczty Polskiej.

Zmiany na blogu, start na Twitterze i aktywność na Fejsie

Blog Poczty Polskiej w nowej formule jest dostępny pod adresem http://blog.poczta-polska.pl. To miejsce, gdzie eksperci z różnych dziedzin pocztowych informują o możliwościach usług oferowanych przez firmę, radzą, jak bezpiecznie korzystać z usług on-line za pośrednictwem Poczty i piszą o tym, co daje internautom e-commerce. Atutem bloga jest także jego nowa grafika - bardziej intuicyjna i przyjazna dla odbiorcy.

Poczta Polska jest również dostępna na Twitterze. Profil PP ma stać się pożytecznym narzędziem dla biznesu. Pod adresem https://twitter.com/PocztaPolska będzie można znaleźć informacje dotyczące inwestycji Poczty Polskiej i dane dotyczące nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Poczta Polska jest także obecna na Facebooku (https://www.facebook.com/pocztapolska), gdzie profil korporacyjny „zalajkowało” prawie 22 tys. internautów. Ponad 1500 osób polubiło także uruchomiony niedawno filatelistyczny profil Spółki (https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby). W tym miejscu pasjonaci zbierania znaczków i postcrossingu zapoznają się z najnowszą ofertą filatelistyczną e-sklepu Poczty Polskiej, wymienią opinie o swoich zbiorach i poznają fachową terminologię filatelistyczną.

Nowa Poczt@ i e-usługi

Z badania zrealizowanego we wrześniu 2013 roku na zlecenie Poczty Polskiej wynika, że dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lat chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Poczta Polska rozwija elektroniczne formy kontaktu z klientami takie jak elektroniczne awizo, możliwość zdalnego odprawienia paczki czy jej śledzenia za pomocą Internetu. Już dziś klienci firmy mogą ze smartfona wysłać własne zdjęcie jako kartkę, którą Poczta doręczy w tradycyjny sposób.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764