logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Społem i Rebrain wspierają kampanię Adoptuj Pszczołę 7 w social media

  PR 10.10.2019, przeczytano 233 razy
ilustracja

#adoptujpszczołe7 jest pierwszym projektem realizowanym przez Agencję Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolem-i-rebrain-wspieraja-kampanie-adoptuj-pszczole-7-w-social-media,384285,artykul.html

7. edycja akcji Adoptuj Pszczołę będzie prowadzona przez 6 tygodni od 3 października br. Działania komunikacyjne, za które odpowiedzialna jest Agencja Społem wraz z agencją ReBrain, będą prowadzone na Facebooku i Instagramie. Obejmują przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, jej stronę tekstowo-wizualną (Key Visuale, kreacje graficzne, animowane oraz dodatkowe elementy, takie jak nakładki na awatary czy wydarzenia), opracowanie planów publikacji i prowadzenie projektu.

Celem kampanii jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pomaganie pszczołom. Akcja jest szczególnie ważna ze względu na liczne zagrożenia dla owadów zapylających wynikające z działalności człowieka - wykorzystywane w rolnictwie toksyczne pestycydy, zanikanie naturalnych siedlisk zapylaczy, a także postępującą zmianę klimatu. I to właśnie wątek wpływu kryzysu klimatycznego na pszczoły będzie szczególnie istotny w tegorocznej akcji.

Adoptuj Pszczołę to kampania społeczna Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już siódmy rok z rzędu dziesiątki tysięcy osób wspólnie angażują się w pomaganie owadom zapylającym. Dzięki „adopcjom” wirtualnych pszczół na stronie www.adoptujpszczole.pl, każdy ma szansę pomóc pszczołom miodnym i dziko żyjącym. Można „adoptować" dowolną liczbę wirtualnych pszczół, można też wybrać pomiędzy adopcją jednorazową, a tzw. adopcją regularną, odnawiającą się co miesiąc. Dzięki zaangażowaniu dziesiątek tysięcy osób powstało wiele cennych inicjatyw, które pomagają chronić owady zapylające.

Źródło: Agencja Społem

www.agencjaspolem.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764