logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spółka Egabinet.pl planuje stworzenie marketplace’u

  PR 17.11.2022, przeczytano 346 razy

Spółka eGabinet.pl w kolejnym roku planuje stworzenie marketplace’u, w ramach którego zarówno pacjenci, jak i lekarze oraz właściciele klinik otrzymają dostęp do wszystkich usług medycznych w jednym miejscu. Docelowo znajdziemy w nim m.in. zintegrowane ze sobą oprogramowania, które wspierają funkcjonowanie placówek, a także bazy lekarzy i klinik z możliwością umówienia wizyty oraz wystawienia ogólnodostępnej opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolka-egabinet.pl-planuje-stworzenie-marketplace%E2%80%99u,398000,artykul.html

Dzięki rozwiązaniom takim jak m.in. serwisy internetowe czy też aplikacje dostęp do specjalistów na terenie całego kraju oraz opinii na ich temat, a także umawianie wizyt stały się dziś niezwykle proste. Rynek wyszedł także naprzeciw potrzebom lekarzy oraz właścicieli klinik, którzy otrzymali wachlarz usług porządkujących wszelkie procesy związane z przyjmowaniem pacjentów – od momentu umówienia i zapisania w wirtualnym kalendarzu spotkania, przeprowadzenia go i stworzenia dokumentacji po wystawienie e-recept. Wszystko to w pełni zdigitalizowane. Obserwując obecną sytuację na rynku, start-up eGabinet.pl postanowił wyjść o krok naprzód i stworzyć marketplace integrujący wszystkie usługi medyczne dla specjalistów oraz pacjentów.

- Kwestią dostawców oprogramowań powinno być dostarczenie jednolitego produktu – tak, aby lekarz nie musiał martwić się brakiem integracji poszczególnych rozwiązań medycznych. Zapraszamy do współpracy start-upy z branży medycznej, które poszukują miejsca do integracji swoich rozwiązań, będących korzyścią dla klienta docelowego – lekarzy, klinik, pacjentów – mówi Piotr Strychalski, prezes spółki eGabinet.pl.

Plany spółki możemy porównać do wirtualnej, ogromnej recepcji, która będzie oferowała pacjentom usługi wielu specjalistów oraz klinik z możliwością podglądu opinii na ich temat. Ponadto w pełni odpowie na potrzeby lekarzy i właścicieli placówek, gdyż zintegruje wszystkie zrzeszone w projekcie oprogramowania medyczne. Integracja w ramach marketplace’u będzie polegała na wzajemnym sczytywaniu danych ze wszystkich dostępnych w bazie podmiotów. Bez konieczności robienia tego przez działy recepcji tak jak do tej pory. Co ciekawe, to kliniki oraz lekarze będą mogli modyfikować rozwiązania, z których korzystają na co dzień, bez potrzeby ingerencji osób trzecich.

- Pracujemy nad dostarczaniem klarownego i jasnego narzędzia wspieranego przez sztuczną inteligencję, które rozwiąże realne problemy, a nie jest jedynie oprogramowaniem do przeprowadzania wizyt. Naszym celem jest automatyzacja i usprawnianie wszystkich procesów w placówkach – dodaje Strychalski.

Zgodnie z zapowiedziami spółki docelowo marketplace byłby bazą międzynarodową. Tym samym przedsięwzięcie może stać się znaczącym krokiem naprzód dla wszystkich usług medycznych. Ponadto ma także szansę na znacznie większe możliwości finansowania.

Źródło: Spółka eGabinet.pl

www.egabinet.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: Magnifico

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764