logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spółka Egabinet.pl planuje stworzenie marketplace’u

  PR 17.11.2022, przeczytano 227 razy

Spółka eGabinet.pl w kolejnym roku planuje stworzenie marketplace’u, w ramach którego zarówno pacjenci, jak i lekarze oraz właściciele klinik otrzymają dostęp do wszystkich usług medycznych w jednym miejscu. Docelowo znajdziemy w nim m.in. zintegrowane ze sobą oprogramowania, które wspierają funkcjonowanie placówek, a także bazy lekarzy i klinik z możliwością umówienia wizyty oraz wystawienia ogólnodostępnej opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolka-egabinet.pl-planuje-stworzenie-marketplace%E2%80%99u,398000,artykul.html

Dzięki rozwiązaniom takim jak m.in. serwisy internetowe czy też aplikacje dostęp do specjalistów na terenie całego kraju oraz opinii na ich temat, a także umawianie wizyt stały się dziś niezwykle proste. Rynek wyszedł także naprzeciw potrzebom lekarzy oraz właścicieli klinik, którzy otrzymali wachlarz usług porządkujących wszelkie procesy związane z przyjmowaniem pacjentów – od momentu umówienia i zapisania w wirtualnym kalendarzu spotkania, przeprowadzenia go i stworzenia dokumentacji po wystawienie e-recept. Wszystko to w pełni zdigitalizowane. Obserwując obecną sytuację na rynku, start-up eGabinet.pl postanowił wyjść o krok naprzód i stworzyć marketplace integrujący wszystkie usługi medyczne dla specjalistów oraz pacjentów.

- Kwestią dostawców oprogramowań powinno być dostarczenie jednolitego produktu – tak, aby lekarz nie musiał martwić się brakiem integracji poszczególnych rozwiązań medycznych. Zapraszamy do współpracy start-upy z branży medycznej, które poszukują miejsca do integracji swoich rozwiązań, będących korzyścią dla klienta docelowego – lekarzy, klinik, pacjentów – mówi Piotr Strychalski, prezes spółki eGabinet.pl.

Plany spółki możemy porównać do wirtualnej, ogromnej recepcji, która będzie oferowała pacjentom usługi wielu specjalistów oraz klinik z możliwością podglądu opinii na ich temat. Ponadto w pełni odpowie na potrzeby lekarzy i właścicieli placówek, gdyż zintegruje wszystkie zrzeszone w projekcie oprogramowania medyczne. Integracja w ramach marketplace’u będzie polegała na wzajemnym sczytywaniu danych ze wszystkich dostępnych w bazie podmiotów. Bez konieczności robienia tego przez działy recepcji tak jak do tej pory. Co ciekawe, to kliniki oraz lekarze będą mogli modyfikować rozwiązania, z których korzystają na co dzień, bez potrzeby ingerencji osób trzecich.

- Pracujemy nad dostarczaniem klarownego i jasnego narzędzia wspieranego przez sztuczną inteligencję, które rozwiąże realne problemy, a nie jest jedynie oprogramowaniem do przeprowadzania wizyt. Naszym celem jest automatyzacja i usprawnianie wszystkich procesów w placówkach – dodaje Strychalski.

Zgodnie z zapowiedziami spółki docelowo marketplace byłby bazą międzynarodową. Tym samym przedsięwzięcie może stać się znaczącym krokiem naprzód dla wszystkich usług medycznych. Ponadto ma także szansę na znacznie większe możliwości finansowania.

Źródło: Spółka eGabinet.pl

www.egabinet.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: Magnifico

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764