logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spółka Egabinet.pl planuje stworzenie marketplace’u

  PR 17.11.2022, przeczytano 347 razy

Spółka eGabinet.pl w kolejnym roku planuje stworzenie marketplace’u, w ramach którego zarówno pacjenci, jak i lekarze oraz właściciele klinik otrzymają dostęp do wszystkich usług medycznych w jednym miejscu. Docelowo znajdziemy w nim m.in. zintegrowane ze sobą oprogramowania, które wspierają funkcjonowanie placówek, a także bazy lekarzy i klinik z możliwością umówienia wizyty oraz wystawienia ogólnodostępnej opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolka-egabinet.pl-planuje-stworzenie-marketplace%E2%80%99u,398000,artykul.html

Dzięki rozwiązaniom takim jak m.in. serwisy internetowe czy też aplikacje dostęp do specjalistów na terenie całego kraju oraz opinii na ich temat, a także umawianie wizyt stały się dziś niezwykle proste. Rynek wyszedł także naprzeciw potrzebom lekarzy oraz właścicieli klinik, którzy otrzymali wachlarz usług porządkujących wszelkie procesy związane z przyjmowaniem pacjentów – od momentu umówienia i zapisania w wirtualnym kalendarzu spotkania, przeprowadzenia go i stworzenia dokumentacji po wystawienie e-recept. Wszystko to w pełni zdigitalizowane. Obserwując obecną sytuację na rynku, start-up eGabinet.pl postanowił wyjść o krok naprzód i stworzyć marketplace integrujący wszystkie usługi medyczne dla specjalistów oraz pacjentów.

- Kwestią dostawców oprogramowań powinno być dostarczenie jednolitego produktu – tak, aby lekarz nie musiał martwić się brakiem integracji poszczególnych rozwiązań medycznych. Zapraszamy do współpracy start-upy z branży medycznej, które poszukują miejsca do integracji swoich rozwiązań, będących korzyścią dla klienta docelowego – lekarzy, klinik, pacjentów – mówi Piotr Strychalski, prezes spółki eGabinet.pl.

Plany spółki możemy porównać do wirtualnej, ogromnej recepcji, która będzie oferowała pacjentom usługi wielu specjalistów oraz klinik z możliwością podglądu opinii na ich temat. Ponadto w pełni odpowie na potrzeby lekarzy i właścicieli placówek, gdyż zintegruje wszystkie zrzeszone w projekcie oprogramowania medyczne. Integracja w ramach marketplace’u będzie polegała na wzajemnym sczytywaniu danych ze wszystkich dostępnych w bazie podmiotów. Bez konieczności robienia tego przez działy recepcji tak jak do tej pory. Co ciekawe, to kliniki oraz lekarze będą mogli modyfikować rozwiązania, z których korzystają na co dzień, bez potrzeby ingerencji osób trzecich.

- Pracujemy nad dostarczaniem klarownego i jasnego narzędzia wspieranego przez sztuczną inteligencję, które rozwiąże realne problemy, a nie jest jedynie oprogramowaniem do przeprowadzania wizyt. Naszym celem jest automatyzacja i usprawnianie wszystkich procesów w placówkach – dodaje Strychalski.

Zgodnie z zapowiedziami spółki docelowo marketplace byłby bazą międzynarodową. Tym samym przedsięwzięcie może stać się znaczącym krokiem naprzód dla wszystkich usług medycznych. Ponadto ma także szansę na znacznie większe możliwości finansowania.

Źródło: Spółka eGabinet.pl

www.egabinet.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: Magnifico

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764