logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018

  PR 15.10.2018, przeczytano 270 razy

Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych obszarów technologii, marketingu i mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolki-knowledgehub-na-web-summit-2018,379741,artykul.html

Podczas wydarzenia, swoje oferty zaprezentują także firmy, które od  lat dynamicznie działają na rynku, oferując swoje narzędzia, rozwiązania i technologie. Senuto, platforma do optymalizacji działań SEO zaprezentuje ofertę na stoisku E435. Zespoły Videomill, specjalisty w zakresie tworzenia spersonalizowanego wideo oraz spółki Yield Riser, eksperta w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, znaleźć będzie można na stoiskach E462 i E437. Firma NapoleonCat, która oferuje narzędzie do zarządzania marką w mediach społecznościowych pojawi się na stoisku E434. Z kolei wiodąca polska spółka, oferująca technologię big data – Data Exchanger swoją ofertę zaprezentuje na stanowisku E436.

Przewiduje się, że na tegorocznej edycji w Lizbonie pojawi się ponad 70 tys. uczestników i 1200 prelegentów z przeszło 170 krajów. Udział w Web Summit to idealna okazja na zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami oraz zaprezentowanie swojej oferty na forum międzynarodowym. Targi dają również szansę poznania zagranicznych rynków, a także nawiązania licznych kontaktów z klientami i inwestorami.

Źródło: KnowledgeHub

www.knowledgehub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nawet 75 proc. Polaków raz w tygodniu styka się z fake newsami
Przynajmniej raz w tygodniu z fake newsami styka się blisko 75 proc. Polaków. Coraz większa jest aktywność hejtujących trolli internetowych. Brakuje instrumentów prawnych, by zwalczać te negatywne zjawiska. To tym groźniejsze, że pojawiają się one również w mediach głównego nurtu. Dopóki nie zrozumiemy, że skala tego zjawiska może w pewnym...
Główny analityk zagrożeń mobilnych G DATA Alexander Burris ocenia decyzję Google o wstrzymaniu aktualizacji systemu mobilnego Android dla użytkowników urządzeń Huawei. Wiążę się to z pewnymi zagrożeniami dla właścicieli smartfonów od producenta z państwa środka.
Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2019 r. 12,15 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów wobec 11,44 mln zł osiągniętych w pierwszym kwartale 2018 r. To o ponad 6% więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku. Wzrost przychodów wynikał przede wszystkim z realizacji przez PMPG Polskie Media S.A. usług pośrednictwa sprzedaży na rzecz...
Agencja Intellect stworzyła platformę Pricelesso.pl
Nowym klientem agencji Intellect została spółka Pricelesso. Na jej zlecenie agencja stworzyła od zera platformę handlową Pricelesso.pl i będzie zajmować się jej rozwojem, w tym także ewentualną komunikacją digital. Pricelesso planuje powalczyć biznesowo z zadomowionym i popularnym na polskim rynku serwisem OLX.
24 maja 2019 roku została ogłoszona decyzja o nabyciu przez Multikino S.A., spółkę należącą do Grupy Vue International, sieci kin Cinema 3D. Grupa rozszerzyła tym samym działalność na terenie Polski do 45 obiektów i 322 ekranów. Oznacza to, że obecnie Vue International jest operatorem 230 kin oraz 2006 ekranów na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764