logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018

  PR 15.10.2018, przeczytano 298 razy

Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych obszarów technologii, marketingu i mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolki-knowledgehub-na-web-summit-2018,379741,artykul.html

Podczas wydarzenia, swoje oferty zaprezentują także firmy, które od  lat dynamicznie działają na rynku, oferując swoje narzędzia, rozwiązania i technologie. Senuto, platforma do optymalizacji działań SEO zaprezentuje ofertę na stoisku E435. Zespoły Videomill, specjalisty w zakresie tworzenia spersonalizowanego wideo oraz spółki Yield Riser, eksperta w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, znaleźć będzie można na stoiskach E462 i E437. Firma NapoleonCat, która oferuje narzędzie do zarządzania marką w mediach społecznościowych pojawi się na stoisku E434. Z kolei wiodąca polska spółka, oferująca technologię big data – Data Exchanger swoją ofertę zaprezentuje na stanowisku E436.

Przewiduje się, że na tegorocznej edycji w Lizbonie pojawi się ponad 70 tys. uczestników i 1200 prelegentów z przeszło 170 krajów. Udział w Web Summit to idealna okazja na zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami oraz zaprezentowanie swojej oferty na forum międzynarodowym. Targi dają również szansę poznania zagranicznych rynków, a także nawiązania licznych kontaktów z klientami i inwestorami.

Źródło: KnowledgeHub

www.knowledgehub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października
TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”
„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.
„Czar Par” – kultowy program lat 90. powraca do TVP2
Już w najbliższy piątek, 20 września o godz. 20:40, po 23 latach przerwy TVP2 zaprasza widzów na premierowy odcinek show „Czar Par”. Program w nowej, dynamicznej i zaskakującej odsłonie poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan, a na fotelach jurorów zasiądą znane i lubiane małżeństwa: Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem, oraz Dorota Chotecka z...
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764