logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network z czterema nagrodami Effie

  PR 30.10.2018, przeczytano 378 razy

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spolki-z-grupy-dentsu-aegis-network-z-czterema-nagrodami-effie,379963,artykul.html

Dnia 29 października na scenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej odbyła się XIX Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych, w którym jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności prowadzonych działań, brana jest pod uwagę także ich kreatywność.

Za realizowane kampanie grupa Dentsu Aegis Network Polska została nagrodzona aż czterema statuetkami Effie. Złoto w kategorii Nowe Technologie przyznano agencjom iProspect, Carat oraz Posterscope za kampanię Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu realizowaną dla Philips. Brązem nagrodzono aktywności realizowane przez dom mediowy Carat oraz agencję iProspect dla tego samego klienta, za promocję  produktu OneBlade (To nie maszynka do golenia, to OneBlade), w kategorii Launch/relaunch. Srebrną stauetkę przyznano agencji Isobar za współrealizację kampanii Gang Świeżaków Powraca dla Jeronimo Martins Polska. Kolejnym srebrem nagrodzono Carat Polska za kampanię Człowiek, który widział nową Insignię realizowaną dla marki Opel.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764