logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sponsoring prenumeraty cyfrowej – nowość w ofercie B2B „Gazety Wyborczej”

  PR 29.11.2019, przeczytano 625 razy

Od listopada br. biznesowi klienci „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl mogą skorzystać z nowego rozwiązania, łączącego sprzedaż prenumeraty cyfrowej dla określonej grupy odbiorców z dodatkowymi korzyściami reklamowymi. Sponsoring prenumeraty cyfrowej dołączył do oferty internetowej „Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji, w której są również kampanie display, projekty specjalne, rozwiązania z obszaru content marketingu i partnerstwo newsletterów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sponsoring-prenumeraty-cyfrowej-%E2%80%93-nowosc-w-ofercie-b2b-_gazety-wyborczej_,384923,artykul.html

- Biuro sprzedaży „Wyborczej” stawia na rozwój produktów i usług dla biznesu w wariancie Premium. Oferta sponsoringu prenumeraty cyfrowej powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów, klientów czy pracowników. Równocześnie jest to atrakcyjne i wyważone rozwiązanie reklamowe. Komunikacja marketingowa związana ze sponsoringiem prenumeraty cyfrowej prowadzona jest długofalowo, co pozwala budować pozytywne doświadczenia użytkownika z marką i zwiększać jej rozpoznawalność – mówi Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.

Klient biznesowy „Gazety Wyborczej”, sponsorując prenumeratę cyfrową premium Wyborcza.pl dla określonej przez siebie grupy odbiorców, może jednocześnie skorzystać z rozwiązań promocyjnych zarezerwowanych wyłącznie dla sponsora tej prenumeraty – brandingu i reklamy na formatach autopromocyjnych wydawcy.

Są nimi np. wskazanie sponsora prenumeraty przed artykułem na Wyborcza.pl, w postaci dolnego paska umieszczonego na całej szerokości strony, a także obszerniejszy opis sponsora pod tekstem rozbudowany o możliwość przejścia do witryny internetowej klienta. Wszystkie rozwiązania zostały przystosowane do wyświetlania w wielu kanałach – na stronie internetowej tradycyjnej i mobilnej oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej”, w wersji na systemy operacyjne iOS i Android.

Oprócz tego klient decydujący się na sponsoring prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” otrzyma dedykowany landing page na Wyborcza.pl, poprzez który osoby obdarowane prenumeratą cyfrową będą mogły aktywować swój dostęp.

Dodatkową możliwością dla firm i instytucji współpracujących z „Gazetą Wyborczą” i Wyborcza.pl jest też mecenat - przekazanie dotacji na rzecz Fundacji „Gazety Wyborczej”, dzięki której ta organizacja będzie mogła zakupić prenumeratę Wyborcza.pl m.in. studentom, pracownikom uczelni, bibliotek i innych podmiotów. Do każdej prenumeraty ufundowanej przez sponsora Fundacja „Gazety Wyborczej” doda jedną od siebie.

Z nowego rozwiązania biura sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl – sponsoringu prenumeraty cyfrowej można skorzystać od 20 listopada 2019 r.

Więcej o ofercie prenumeraty cyfrowej „Wyborczej” dla biznesu i instytucji - na stronie www.wyborcza.pl/prenumerataB2B

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764