logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sponsoring prenumeraty cyfrowej – nowość w ofercie B2B „Gazety Wyborczej”

  PR 29.11.2019, przeczytano 391 razy

Od listopada br. biznesowi klienci „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl mogą skorzystać z nowego rozwiązania, łączącego sprzedaż prenumeraty cyfrowej dla określonej grupy odbiorców z dodatkowymi korzyściami reklamowymi. Sponsoring prenumeraty cyfrowej dołączył do oferty internetowej „Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji, w której są również kampanie display, projekty specjalne, rozwiązania z obszaru content marketingu i partnerstwo newsletterów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sponsoring-prenumeraty-cyfrowej-%E2%80%93-nowosc-w-ofercie-b2b-_gazety-wyborczej_,384923,artykul.html

- Biuro sprzedaży „Wyborczej” stawia na rozwój produktów i usług dla biznesu w wariancie Premium. Oferta sponsoringu prenumeraty cyfrowej powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów, klientów czy pracowników. Równocześnie jest to atrakcyjne i wyważone rozwiązanie reklamowe. Komunikacja marketingowa związana ze sponsoringiem prenumeraty cyfrowej prowadzona jest długofalowo, co pozwala budować pozytywne doświadczenia użytkownika z marką i zwiększać jej rozpoznawalność – mówi Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.

Klient biznesowy „Gazety Wyborczej”, sponsorując prenumeratę cyfrową premium Wyborcza.pl dla określonej przez siebie grupy odbiorców, może jednocześnie skorzystać z rozwiązań promocyjnych zarezerwowanych wyłącznie dla sponsora tej prenumeraty – brandingu i reklamy na formatach autopromocyjnych wydawcy.

Są nimi np. wskazanie sponsora prenumeraty przed artykułem na Wyborcza.pl, w postaci dolnego paska umieszczonego na całej szerokości strony, a także obszerniejszy opis sponsora pod tekstem rozbudowany o możliwość przejścia do witryny internetowej klienta. Wszystkie rozwiązania zostały przystosowane do wyświetlania w wielu kanałach – na stronie internetowej tradycyjnej i mobilnej oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej”, w wersji na systemy operacyjne iOS i Android.

Oprócz tego klient decydujący się na sponsoring prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” otrzyma dedykowany landing page na Wyborcza.pl, poprzez który osoby obdarowane prenumeratą cyfrową będą mogły aktywować swój dostęp.

Dodatkową możliwością dla firm i instytucji współpracujących z „Gazetą Wyborczą” i Wyborcza.pl jest też mecenat - przekazanie dotacji na rzecz Fundacji „Gazety Wyborczej”, dzięki której ta organizacja będzie mogła zakupić prenumeratę Wyborcza.pl m.in. studentom, pracownikom uczelni, bibliotek i innych podmiotów. Do każdej prenumeraty ufundowanej przez sponsora Fundacja „Gazety Wyborczej” doda jedną od siebie.

Z nowego rozwiązania biura sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl – sponsoringu prenumeraty cyfrowej można skorzystać od 20 listopada 2019 r.

Więcej o ofercie prenumeraty cyfrowej „Wyborczej” dla biznesu i instytucji - na stronie www.wyborcza.pl/prenumerataB2B

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.biz, ekonomiczny serwis "Gazety Wyborczej" patronuje tegorocznej konferencji Europejskie Forum Nowych Idei. W ramach "edycji 9,5" redakcja współorganizuje panel dyskusyjny poświęcony przyszłości mediów, zmianom ich modeli biznesowych oraz konsekwencjom tych zmian dla odbiorców. Dyskusja ekspertów, którą poprowadzi Leszek...
Nowa odsłona Medonetu
Medonet jest pierwszym w Polsce portalem zdrowotnym, który łączy w jednym spójnym ekosystemie serwis informacyjno-poradnikowy, platformę marketplace umożliwiającą zakup usług medycznych i produktów zdrowotnych oraz telemedycynę. W nowej odsłonie najpopularniejszego w Polsce serwisu o zdrowiu użytkownicy jeszcze szybciej zyskują dostęp do sprawdzonych informacji...
„Sport” i „Tygodnik” nowościami na antenie TTV
W piątek, 25 września o godz. 22:00 na antenie TTV zadebiutował nowy serwis informacyjny poświęcony wydarzeniom ze świata sportu. Propozycja wzmocni pasmo informacyjne stacji. Cotygodniowe wydania poprowadzą dziennikarze, Jolanta Zasępa oraz Kuba Ostrowski.  
Portal randkowy Sympatia.pl kończy 18 lat
W 2002 roku powstał pierwszy w Polsce portal randkowy Sympatia.pl.
Polska Press Grupa, Infor, ZPR Media, Bauer i Gremi Media wspólnie o digitalizacji
Czołowi polscy wydawcy prasowi omówią zagadnienia związane z procesem transformacji cyfrowej mediów oraz wyzwaniami jakie przed nimi stoją. Dyskusja odbędzie się podczas drugiej edycji konferencji online "Cyfrowa gospodarka - digitalizacja biznesu" transmitowanej na żywo już w najbliższy wtorek, 29 września o godzinie 10.00 na stronie głównej serwisu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764