logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sponsoring prenumeraty cyfrowej – nowość w ofercie B2B „Gazety Wyborczej”

  PR 29.11.2019, przeczytano 325 razy

Od listopada br. biznesowi klienci „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl mogą skorzystać z nowego rozwiązania, łączącego sprzedaż prenumeraty cyfrowej dla określonej grupy odbiorców z dodatkowymi korzyściami reklamowymi. Sponsoring prenumeraty cyfrowej dołączył do oferty internetowej „Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji, w której są również kampanie display, projekty specjalne, rozwiązania z obszaru content marketingu i partnerstwo newsletterów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sponsoring-prenumeraty-cyfrowej-%E2%80%93-nowosc-w-ofercie-b2b-_gazety-wyborczej_,384923,artykul.html

- Biuro sprzedaży „Wyborczej” stawia na rozwój produktów i usług dla biznesu w wariancie Premium. Oferta sponsoringu prenumeraty cyfrowej powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów, klientów czy pracowników. Równocześnie jest to atrakcyjne i wyważone rozwiązanie reklamowe. Komunikacja marketingowa związana ze sponsoringiem prenumeraty cyfrowej prowadzona jest długofalowo, co pozwala budować pozytywne doświadczenia użytkownika z marką i zwiększać jej rozpoznawalność – mówi Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.

Klient biznesowy „Gazety Wyborczej”, sponsorując prenumeratę cyfrową premium Wyborcza.pl dla określonej przez siebie grupy odbiorców, może jednocześnie skorzystać z rozwiązań promocyjnych zarezerwowanych wyłącznie dla sponsora tej prenumeraty – brandingu i reklamy na formatach autopromocyjnych wydawcy.

Są nimi np. wskazanie sponsora prenumeraty przed artykułem na Wyborcza.pl, w postaci dolnego paska umieszczonego na całej szerokości strony, a także obszerniejszy opis sponsora pod tekstem rozbudowany o możliwość przejścia do witryny internetowej klienta. Wszystkie rozwiązania zostały przystosowane do wyświetlania w wielu kanałach – na stronie internetowej tradycyjnej i mobilnej oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej”, w wersji na systemy operacyjne iOS i Android.

Oprócz tego klient decydujący się na sponsoring prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” otrzyma dedykowany landing page na Wyborcza.pl, poprzez który osoby obdarowane prenumeratą cyfrową będą mogły aktywować swój dostęp.

Dodatkową możliwością dla firm i instytucji współpracujących z „Gazetą Wyborczą” i Wyborcza.pl jest też mecenat - przekazanie dotacji na rzecz Fundacji „Gazety Wyborczej”, dzięki której ta organizacja będzie mogła zakupić prenumeratę Wyborcza.pl m.in. studentom, pracownikom uczelni, bibliotek i innych podmiotów. Do każdej prenumeraty ufundowanej przez sponsora Fundacja „Gazety Wyborczej” doda jedną od siebie.

Z nowego rozwiązania biura sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl – sponsoringu prenumeraty cyfrowej można skorzystać od 20 listopada 2019 r.

Więcej o ofercie prenumeraty cyfrowej „Wyborczej” dla biznesu i instytucji - na stronie www.wyborcza.pl/prenumerataB2B

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak...
„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama
Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.
W piątek 29 maja 2020 r.  wraca „Ligowy weekend”, popularny wśród kibiców dodatek do „Przeglądu Sportowego”.
Wirtualna gala 5. edycji plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”
Zespół „Wysokich Obcasów” zaprasza na wyjątkową galę plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”, która w tym roku odbędzie się wirtualnie, w nowoczesnym, multimedialnym studiu we wtorek, 2 czerwca. Podczas wydarzenia, transmitowanego na żywo na Facebooku, widzowie poznają wybór jury i czytelników oraz dowiedzą się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764