logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spór o znaki: Cinkciarz.pl wygrywa z Mastercard

  PR 26.06.2019, przeczytano 2742 razy
ilustracjastrzałka

Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard. Polska spółka unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta, jeden przedstawiający dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spor-o-znaki%3A-cinkciarz.pl-wygrywa-z-mastercard,383011,artykul.html

MasterCard nie zgadzał się na to, żeby w znakach słowno-graficznych należących do spółki Cinkciarz.pl zawarty był element nachodzących na siebie kółek. W związku z tym wniósł do Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) w Alicante w Hiszpanii sprzeciw wobec znaków spółki Cinkciarz.pl, podnosząc m.in. podobieństwo do wcześniejszych znaków MasterCard, przedstawiających przecinające się czarno-białe koła i okręgi. W reakcji na sprzeciw Cinkciarz.pl złożył do EUIPO wnioski o unieważnienie dwóch wspomnianych znaków towarowych MasterCard. Urząd unijny w swoich decyzjach uznał, że znaki towarowe, składające się z prostych elementów geometrycznych przedstawiających koła lub okręgi, nie mają zdolności odróżniającej oraz nie nabyły wtórnej zdolności odróżniającej na skutek używania. Decyzje urzędu nie są jeszcze prawomocne. MasterCard może złożyć odwołanie w terminie dwóch miesięcy od daty ich wydania.

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image prezentuje VFX Showreel
Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy showreel.
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764