logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spór o znaki: Cinkciarz.pl wygrywa z Mastercard

  PR 26.06.2019, przeczytano 1693 razy
ilustracjastrzałka

Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard. Polska spółka unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta, jeden przedstawiający dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spor-o-znaki%3A-cinkciarz.pl-wygrywa-z-mastercard,383011,artykul.html

MasterCard nie zgadzał się na to, żeby w znakach słowno-graficznych należących do spółki Cinkciarz.pl zawarty był element nachodzących na siebie kółek. W związku z tym wniósł do Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) w Alicante w Hiszpanii sprzeciw wobec znaków spółki Cinkciarz.pl, podnosząc m.in. podobieństwo do wcześniejszych znaków MasterCard, przedstawiających przecinające się czarno-białe koła i okręgi. W reakcji na sprzeciw Cinkciarz.pl złożył do EUIPO wnioski o unieważnienie dwóch wspomnianych znaków towarowych MasterCard. Urząd unijny w swoich decyzjach uznał, że znaki towarowe, składające się z prostych elementów geometrycznych przedstawiających koła lub okręgi, nie mają zdolności odróżniającej oraz nie nabyły wtórnej zdolności odróżniającej na skutek używania. Decyzje urzędu nie są jeszcze prawomocne. MasterCard może złożyć odwołanie w terminie dwóch miesięcy od daty ich wydania.

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764