logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport nie zna ograniczeń: paraolimpijska kampania Samsung

  PR 12.03.2014, przeczytano 981 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung, która jest światowym partnerem Paraolimpiady, specjalnie z tej okazji przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej zatytułowaną „Sport nie zna ograniczeń”. Jest ona wyrazem uznania dla zaangażowania i osiągnięć sportowców uczestniczących w tegorocznych zimowych igrzyskach paraolimpijskich. W światowej kampanii zobaczymy paraolimpijczyków wchodzących w skład Samsung Galaxy Team, w tym Katarzynę Rogowiec – jedną z najbardziej utytułowanych polskich paraolimpijek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport-nie-zna-ograniczen%3A-paraolimpijska-kampania-samsung,21079,artykul.html

Pierwszy spot z serii „Sport nie zna ograniczeń” miał swoją premierę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 r. W ciągu dwóch tygodni od jego premiery, internetową stronę kampanii odwiedziło blisko pięć milionów osób. Stworzony przez Samsung film zachęca do postrzegania zarówno pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych zawodników przede wszystkim jako sportowców, którzy niestrudzenie dążą do realizacji własnych marzeń. W filmie zobaczymy całą gamę wyzwań stojących przed każdym, kto chce odnieść sukces w sporcie: zarówno lęk przed porażką, jak i trudy pobudki o piątej rano i mordercze treningi przy niesprzyjającej pogodzie.

Nowa kampania zwraca uwagę na to, że wszyscy mamy jakieś problemy w życiu, ale sport traktuje każdego zawsze tak samo. Z perspektywy sportu nie ma sprawności ani niepełnosprawności – liczy się jedynie energia, determinacja sportowca oraz poświęcenie wszystkiego dla osiągnięcia wymarzonego celu.

Dyskusje dotyczące Igrzysk Paraolimpijskich z reguły koncentrują się na niepełnosprawności, a sport jest na drugim planie. Samsung, jako światowy partner zawodów, chce to zmienić, kładąc nacisk na odwagę, determinację i osiągnięcia zawodników. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania zachęci wiele osób do śledzenia zmagań atletów podczas Paraigrzysk – mówi Olaf Krynicki z firmy Samsung Electronics Polska.

Wśród sportowców pokazanych w kampanii znaleźli się:
1. Katarzyna Rogowiec – biegi narciarskie i biathlon – Polska
2. Jessica Gallagher – narciarstwo alpejskie – Australia
3. Seung-Hwan Jung – hokej na sledgach – Korea
4. Anna Schaffelhuber – narciarstwo alpejskie – Niemcy
5. Evan Strong – cross snowboardowy – USA
6. Greg Westlake – hokej na sledgach – Kanada

Ogromnie się cieszę z uczestnictwa w kampanii „Sport nie zna ograniczeń”. Uważam, że zaangażowanie firmy Samsung w ruch paraolimpijski jest niezwykle istotne, gdyż pokazuje, że jako paraolimpijczycy tak naprawdę nie różnimy się od naszych kolegów występujących na Igrzyskach Olimpijskich. Pracujemy tak samo ciężko i tak samo mocno chcemy zwyciężać – mówi Katarzyna Rogowiec, polska narciarka biegowa.

Wszystkie filmy z kampanii „Sport nie zna ograniczeń” będą dostępne na profilu Samsung w serwisach YouTube, Facebook i Twitter.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764