logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl finiszuje na igrzyskach olimpijskich

  PR 14.08.2024, przeczytano 311 razy
ilustracja

Podczas igrzysk serwis Sport.pl (Gazeta.pl / Grupa Agora) odwiedziło ponad 8 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 98,3 mln odsłon*. Z myślą o igrzyskach olimpijskich redakcja Sport.pl przygotowała dla czytelników nie tylko najświeższe sportowe informacje, ale i pogłębione, jakościowe treści w świetnie przyjętym przez czytelników Magazynie Sport.pl.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-finiszuje-na-igrzyskach-olimpijskich,405331,artykul.html

Treści tworzone przez zespół Sport.pl z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem użytkowników, co uplasowało Sport.pl wśród TOP 3 najczęściej odwiedzanych serwisów sportowych. W czasie igrzysk serwis miał średnio 5,8 mln odsłon dziennie. Każdego dnia odwiedzało go średnio 2,1 mln użytkowników, co dało blisko 55 mln wizyt. Najlepsze wyniki Sport.pl zanotował podczas ostatniej niedzieli igrzysk, co podkreślają znakomite liczby – 3 152 520 użytkowników (RU), 5 063 443 wizyt oraz 1 985 472 ze źródła content agregator (Google Discovery). 

Po raz kolejny w tym roku – kilka tygodni po równie wspaniale obsłużonym Euro – pokazaliśmy jako Sport.pl, że im więcej się dzieje, tym ciekawsi, szybsi i więksi jesteśmy. I potrafimy finiszować, co udowodniła ostatnia niedziela igrzysk – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. 

Największym zainteresowaniem czytelników i czytelniczek Sport.pl cieszyły się wydarzenia nie tylko bezpośrednio związane ze sportem. Kontrowersje wokół ceremonii otwarcia, tymczasowe zawieszenie Przemysława Babiarza przez TVP, porażka Igi Świątek w półfinale, wielkie zwycięstwo siatkarzy z USA w meczu o finał, świetne walki Julii Szeremety oraz kontrowersje wokół jej finałowej rywalki – to tematy, które najbardziej angażowały czytelników i czytelniczki Sport.pl. 

Redakcja Sport.pl przygotowała wyjątkową ofertę contentową dla fanów olimpijskich zmagań. W Paryżu serwis reprezentowali Agnieszka Niedziałek i Łukasz Jachimiak, którzy na bieżąco informowali o sportowych wynikach i komentowali wydarzenia, także te okołostadionowe. Na czytelników czekały również pogłębione teksty publikowane w internetowym magazynie premium – Magazyn Sport.pl, dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem był sport. Treści poświęcone igrzyskom zamieszczane były nie tylko w serwisach Gazeta.pl, ale również w mediach społecznościowych. Działania były prowadzone we współpracy z „Gazetą Wyborczą”, dzięki czemu materiały dostępne były nie tylko na platformach cyfrowych, ale także w tradycyjnych wydaniach dziennika. 

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

Sport.pl (Gazeta.pl sp. z o.o. / Grupa Agora) to od lat jeden z najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce, czytany miesięcznie przez blisko 8 mln użytkowników. Prezentuje największe sportowe emocje. Dużo miejsca poświęca zwłaszcza piłce nożnej, tenisowi, siatkówce oraz skokom narciarskim. Sport.pl posiada także osobny serwis z wynikami na żywo wyniki.sport.pl, obejmujący relacje na żywo, wyniki i statystyki z najpopularniejszych w Polsce dyscyplin. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
PBC Total Reach 360°: Super Express i Murator liderami czytelnictwa
Wg najnowszych danych badania Total Reach 360°, realizowanego przez Polskie Badania Czytelnictwa, największy zasięg łączny, uwzględniający czytelnictwo wydań papierowych, cyfrowych i stron www, mają „Super Express” wśród dzienników i „Murator” wśród magazynów.
Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764