Podczas igrzysk serwis Sport.pl (Gazeta.pl / Grupa Agora) odwiedziło ponad 8 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 98,3 mln odsłon*. Z myślą o igrzyskach olimpijskich redakcja Sport.pl przygotowała dla czytelników nie tylko najświeższe sportowe informacje, ale i pogłębione, jakościowe treści w świetnie przyjętym przez czytelników Magazynie Sport.pl.
Treści tworzone przez zespół Sport.pl z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem użytkowników, co uplasowało Sport.pl wśród TOP 3 najczęściej odwiedzanych serwisów sportowych. W czasie igrzysk serwis miał średnio 5,8 mln odsłon dziennie. Każdego dnia odwiedzało go średnio 2,1 mln użytkowników, co dało blisko 55 mln wizyt. Najlepsze wyniki Sport.pl zanotował podczas ostatniej niedzieli igrzysk, co podkreślają znakomite liczby – 3 152 520 użytkowników (RU), 5 063 443 wizyt oraz 1 985 472 ze źródła content agregator (Google Discovery).
– Po raz kolejny w tym roku – kilka tygodni po równie wspaniale obsłużonym Euro – pokazaliśmy jako Sport.pl, że im więcej się dzieje, tym ciekawsi, szybsi i więksi jesteśmy. I potrafimy finiszować, co udowodniła ostatnia niedziela igrzysk – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl.
Największym zainteresowaniem czytelników i czytelniczek Sport.pl cieszyły się wydarzenia nie tylko bezpośrednio związane ze sportem. Kontrowersje wokół ceremonii otwarcia, tymczasowe zawieszenie Przemysława Babiarza przez TVP, porażka Igi Świątek w półfinale, wielkie zwycięstwo siatkarzy z USA w meczu o finał, świetne walki Julii Szeremety oraz kontrowersje wokół jej finałowej rywalki – to tematy, które najbardziej angażowały czytelników i czytelniczki Sport.pl.
Redakcja Sport.pl przygotowała wyjątkową ofertę contentową dla fanów olimpijskich zmagań. W Paryżu serwis reprezentowali Agnieszka Niedziałek i Łukasz Jachimiak, którzy na bieżąco informowali o sportowych wynikach i komentowali wydarzenia, także te okołostadionowe. Na czytelników czekały również pogłębione teksty publikowane w internetowym magazynie premium – Magazyn Sport.pl, dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem był sport. Treści poświęcone igrzyskom zamieszczane były nie tylko w serwisach Gazeta.pl, ale również w mediach społecznościowych. Działania były prowadzone we współpracy z „Gazetą Wyborczą”, dzięki czemu materiały dostępne były nie tylko na platformach cyfrowych, ale także w tradycyjnych wydaniach dziennika.
Źródło: Agora S.A.