logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl partnerem medialnym ESL Mistrzostw Polski

  PR 07.05.2021, przeczytano 334 razy

Sport.pl, jeden z najważniejszych serwisów sportowych w Polsce, stawia kolejny krok w esportowej branży. Tym razem serwis został partnerem medialnym prestiżowych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski organizowanych przez jednego z gigantów branży esportowej w naszym kraju – ESL Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-partnerem-medialnym-esl-mistrzostw-polski,391372,artykul.html

Umowa zawarta między Sport.pl a ESL Polska zakłada partnerstwo w trakcie finałowej fazy trwających obecnie ESL Mistrzostw Polski Wiosna 2021, a także w czasie całych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski Jesień 2021. W ramach współpracy obie strony będą się wspierać w działaniach kontentowych. W serwisie pojawią się informacje dotyczące rozgrywek, a także specjalny poradnik Counter Strike: Global Offensive skierowany do początkujących widzów, w którym twarze ESL Polska przedstawią podstawowe zasady gry. Oprócz tego w dziale esportowym Sport.pl znajdą się podsumowania wideo oraz skróty spotkań.

- ESL Mistrzostwa Polski to najbardziej prestiżowe rozgrywki ligowe w polskim esporcie, które już cieszą się dużym zainteresowaniem kibiców, ale nadal mamy jeden wspólny cel – chcemy przyciągnąć do esportu nowych odbiorców i opowiadać im o tej niezwykle ciekawej branży – mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl

– Esport już na stałe wszedł do mainstreamu, ale nadal stosunkowo rzadko pojawia się w mainstreamowych mediach takich, jak właśnie Sport.pl. Dzięki temu partnerstwu będziemy mieli okazję pokazać fanom esportowych emocji, czym jest esport i jak wyglądają najstarsze w kraju mistrzostwa w gry komputerowe – dodaje Adrian Kostrzębski, dyrektor sprzedaży w ESL Polska.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764