Sport.pl, jeden z najważniejszych serwisów sportowych w Polsce, stawia kolejny krok w esportowej branży. Tym razem serwis został partnerem medialnym prestiżowych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski organizowanych przez jednego z gigantów branży esportowej w naszym kraju – ESL Polska.
Umowa zawarta między Sport.pl a ESL Polska zakłada partnerstwo w trakcie finałowej fazy trwających obecnie ESL Mistrzostw Polski Wiosna 2021, a także w czasie całych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski Jesień 2021. W ramach współpracy obie strony będą się wspierać w działaniach kontentowych. W serwisie pojawią się informacje dotyczące rozgrywek, a także specjalny poradnik Counter Strike: Global Offensive skierowany do początkujących widzów, w którym twarze ESL Polska przedstawią podstawowe zasady gry. Oprócz tego w dziale esportowym Sport.pl znajdą się podsumowania wideo oraz skróty spotkań.
- ESL Mistrzostwa Polski to najbardziej prestiżowe rozgrywki ligowe w polskim esporcie, które już cieszą się dużym zainteresowaniem kibiców, ale nadal mamy jeden wspólny cel – chcemy przyciągnąć do esportu nowych odbiorców i opowiadać im o tej niezwykle ciekawej branży – mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl
– Esport już na stałe wszedł do mainstreamu, ale nadal stosunkowo rzadko pojawia się w mainstreamowych mediach takich, jak właśnie Sport.pl. Dzięki temu partnerstwu będziemy mieli okazję pokazać fanom esportowych emocji, czym jest esport i jak wyglądają najstarsze w kraju mistrzostwa w gry komputerowe – dodaje Adrian Kostrzębski, dyrektor sprzedaży w ESL Polska.
Źródło: Agora S.A.