logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl partnerem medialnym Honoris

  PR 28.10.2021, przeczytano 412 razy

Sport.pl, należący do grupy Gazeta.pl, po raz kolejny podkreśla rolę esportu w swojej strategii. Serwis został partnerem medialnym organizacji esportowej HONORIS, do której należą między innymi znani na całym świecie gracze w Counter Strike: Global Offensive.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-partnerem-medialnym-honoris,393561,artykul.html

W ramach ogłoszonej współpracy na Sport.pl pojawią się unikalne treści na temat esportu, a zawodnicy występujący w barwach HONORIS zyskają dodatkową przestrzeń do komunikacji ze swoimi fanami. Obie strony będą się też wspierać w działaniach w mediach społecznościowych, a Sport.pl będzie promował akcję HONORIS „100% Esports 0% Hate”, która ma na celu walkę z hejtem w branży esportowej.

– HONORIS to unikalny projekt. Dwóch graczy, których podziwiamy od dawna, postanowiło zrobić coś więcej dla polskiego esportu. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli współpracować z całą organizacją i obserwować jej dynamiczny rozwój – mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl.

HONORIS to organizacja esportowa, która powstała w maju 2020 roku. Jej założycielami są doskonale znani na całym świecie gracze w Counter Strike’a – Wiktor „TaZ” Wojtas oraz Filip „NEO” Kubski.  

– Sport.pl to partner, który doskonale wpisuje się w nasze plany rozwoju. Poza dywizją CS:GO, w której niezmiennie będziemy stawiać na młode talenty, chcemy także realizować inne projekty, których celem jest zwiększanie świadomości zjawiska, jakim jest esport. Dotyczy to zarówno samego grania, jak i wszystkich innych szans, które czekają na młodych ludzi. Obecnie esport oferuje wiele okazji do budowania kariery – mówi Filip „NEO” Kubski.  

– Co ważne, adresatem naszych działań ma być zarówno esportowa społeczność, jak i rodzice, których odpowiednie nastawienie do pasji ich dzieci jest kluczowe. W ten sposób chcemy tworzyć możliwie najlepszy fundament rozwoju wszystkich przyszłych talentów w każdej dziedzinie esportu, a dzięki współpracy ze Sport.pl nasze działania będą docierać do zdecydowanie szerszego grona odbiorców – dopowiada Wiktor „TaZ” Wojtas.

Serwis Sport.pl mocno stawia na rozwój działu esportowego. W 2021 roku wzmocnił redakcję, która tworzy teraz jeszcze więcej treści na temat esportu. Przełożyło się to m.in. na wzrost liczby użytkowników zainteresowanych treściami esportowymi (we wrześniu br. - 385 tysięcy, wg Google Analytics) oraz prawie dwukrotne wydłużenie czasu, jaki poświęcają oni na lekturę artykułów o tej tematyce.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764