logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl partnerem medialnym organizacji esportowej Anonymo Esports

  PR 17.02.2021, przeczytano 367 razy

Sport.pl, jeden z najważniejszych serwisów sportowych w Polsce, stawia kolejny krok w branży e-sportu. Tym razem serwis został partnerem medialnym esportowej organizacji Anonymo Esports. W jej szeregach znajduje się między innymi popularny skład Counter Strike: Global Offensive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-partnerem-medialnym-organizacji-esportowej-anonymo-esports,390271,artykul.html

Umowa zawarta między Sport.pl a Anonymo Esports zakłada współpracę w zakresie tworzenia unikalnych treści na temat esportu. Obie strony będą się też wspierać w działaniach w mediach społecznościowych.

– Cieszymy się, że udało nam się porozumieć z Anonymo Esports, która jest jedną z bardziej obiecujących organizacji w Polsce – mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl. – Od kilku miesięcy nasze działania w obszarze esportu są bardzo intensywne, a podjęty przez nas właśnie krok stanowi tego najlepsze potwierdzenie. Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli pisać o sukcesach Anonymo na międzynarodowej scenie – dodaje.

Anonymo Esports to nowa organizacja na scenie esportowej. W szybkim tempie podbiła jednak serca wielu fanów, między innymi za sprawą składu CS:GO, w którym znaleźli się topowi polscy gracze tacy, jak Janusz „Snax” Pogorzelski – mistrz świata i były reprezentant słynnego Virtus.pro. W organizacji założonej przez Mateusza „Sówka” Kowalczyka znajduje się także skład Teamfight Tactics, który zagra w pierwszym sezonie prestiżowej Ultraligii TFT. Anonymo Esports podpisało również umowy z wieloma influencerami, którzy będą reprezentować organizację w trakcie transmisji na platformach streamingowych.

– Jeszcze niedawno światy mediów i esportu nie przeplatały się – mówi Mateusz „Sówek” Kowalczyk, CEO Anonymo Esports. – Z czasem dostrzegliśmy jednak możliwość synergii i wszystkie wspólne mianowniki. Między innymi jest to rywalizacja. A my w Anonymo uwielbiamy rywalizować. Uwielbiamy także pisać i opowiadać historię, która zelektryzuje jak najwięcej osób. Nie mogliśmy znaleźć do tego lepszego partnera niż Sport.pl – dodaje.

Serwis Sport.pl, należący do Gazeta.pl mocno postawił na rozwój swojego działu esportowego w 2020 roku. Od tego czasu liczba odwiedzin sekcji wzrosła aż dwudziestokrotnie. Użytkownicy Sport.pl spędzają też więcej czasu, czytając treści dotyczące esportu – tu serwis zanotował prawie dwukrotny wzrost. Dla działu esport styczeń 2021 roku był rekordowy. Liczba użytkowników zainteresowanych treściami esportowymi znacząco przekroczyła pół miliona Treści esportowe na Sport.pl można również czytać pod adresem e.sport.pl. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764