logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl prezentuje aplikację piłkarską Football Live

  PR 12.08.2019, przeczytano 352 razy
ilustracjastrzałka

Newsy, analizy, wywiady, relacje na żywo, wideo z meczów i wyniki LIVE z blisko 80 lig z całego świata – wszystko to fani piłki nożnej znajdą w aplikacji mobilnej Football LIVE stworzonej przez zespół Sport.pl. W piątek, 9 sierpnia br. rozpoczyna się kampania promocyjna aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-prezentuje-aplikacje-pilkarska-football-live,383565,artykul.html

Od początku czerwca br. w sklepie Google Play dostępna jest aktualizacja aplikacji mobilnej dla fanów piłkarskich emocji. Aplikacja Football LIVE łączy funkcję livescore – prezentowane na żywo wyniki blisko 80 rozgrywek z całego świata – z newsami i analizami wydarzeń piłkarskich tworzonymi przez doświadczonych dziennikarzy Sport.pl. Aplikacja regularnie trafia do TOP 5 najlepszych aplikacji w kategorii Sport, a jej średnia ocena to 4,6.

Aplikację Football LIVE na urządzenia z systemem Android można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play.

W aplikacji Football LIVE użytkownicy mogą znaleźć wyniki meczów, terminarze poszczególnych lig wraz z informacją o nadchodzących spotkaniach oraz aktualne tabele. W prosty i szybki sposób sprawdzą także składy drużyn, strzelców bramek i poznają najważniejsze wydarzenia. Poza bieżącymi wynikami, aplikacja ułatwia również dostęp do relacji na żywo, skrótów wideo, a także newsów ze świata piłki nożnej – w Football LIVE znajdują się wszystkie najświeższe informacje na temat piłkarskich transferów, opinie cenionych ekspertów, wywiady, oceny i analizy.

Od piątku, 9 sierpnia br. aplikacja Football LIVE będzie promowana w internecie (m.in. w mediach społecznościowych, na stronach Gazeta.pl i Sport.pl), w radiu (stacje radiowe: Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (Jet Line) oraz w kinach sieci Helios.

Football LIVE to druga aplikacja mobilna przygotowana przez zespół Sport.pl. Flagowe narzędzie mobilne serwisu – Sport.pl LIVE to jedna z najpopularniejszych polskich aplikacji w kategorii Sport, która miesięcznie generuje 40 mln odsłon (dane: Gemius).

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – sierpień 2020
Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM podium najbardziej opiniotwórczych polskich mediów w sierpniu br. kolejny miesiąc z rzędu zajęły kolejno: portal Onet, stacja TVN24 i dziennik Rzeczpospolita. W TOP 15 znalazły się także Program 24 Polskiego Radia i TV Trwam – oba tytuły ze wzrostem aż o jedenaście pozycji względem ubiegłego...
W ostatnich tygodniach frekwencja w kinach wzrasta wraz z pojawianiem się na wielkim ekranie nowych tytułów filmowych jak „Tenet”, „Pętla”, „Mulan” oraz jeden z najgłośniejszych filmów tej jesieni „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu...
WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.
AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764