logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl prezentuje aplikację piłkarską Football Live

  PR 12.08.2019, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka

Newsy, analizy, wywiady, relacje na żywo, wideo z meczów i wyniki LIVE z blisko 80 lig z całego świata – wszystko to fani piłki nożnej znajdą w aplikacji mobilnej Football LIVE stworzonej przez zespół Sport.pl. W piątek, 9 sierpnia br. rozpoczyna się kampania promocyjna aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-prezentuje-aplikacje-pilkarska-football-live,383565,artykul.html

Od początku czerwca br. w sklepie Google Play dostępna jest aktualizacja aplikacji mobilnej dla fanów piłkarskich emocji. Aplikacja Football LIVE łączy funkcję livescore – prezentowane na żywo wyniki blisko 80 rozgrywek z całego świata – z newsami i analizami wydarzeń piłkarskich tworzonymi przez doświadczonych dziennikarzy Sport.pl. Aplikacja regularnie trafia do TOP 5 najlepszych aplikacji w kategorii Sport, a jej średnia ocena to 4,6.

Aplikację Football LIVE na urządzenia z systemem Android można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play.

W aplikacji Football LIVE użytkownicy mogą znaleźć wyniki meczów, terminarze poszczególnych lig wraz z informacją o nadchodzących spotkaniach oraz aktualne tabele. W prosty i szybki sposób sprawdzą także składy drużyn, strzelców bramek i poznają najważniejsze wydarzenia. Poza bieżącymi wynikami, aplikacja ułatwia również dostęp do relacji na żywo, skrótów wideo, a także newsów ze świata piłki nożnej – w Football LIVE znajdują się wszystkie najświeższe informacje na temat piłkarskich transferów, opinie cenionych ekspertów, wywiady, oceny i analizy.

Od piątku, 9 sierpnia br. aplikacja Football LIVE będzie promowana w internecie (m.in. w mediach społecznościowych, na stronach Gazeta.pl i Sport.pl), w radiu (stacje radiowe: Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (Jet Line) oraz w kinach sieci Helios.

Football LIVE to druga aplikacja mobilna przygotowana przez zespół Sport.pl. Flagowe narzędzie mobilne serwisu – Sport.pl LIVE to jedna z najpopularniejszych polskich aplikacji w kategorii Sport, która miesięcznie generuje 40 mln odsłon (dane: Gemius).

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764