logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl stawia na esport, autorskie analizy i cykle redakcyjne

  PR 14.04.2020, przeczytano 470 razy

Sytuację związaną z koronawirusem dotkliwie odczuli m.in. kibice, którzy w związku z brakiem rozgrywek na żywo jeszcze częściej szukają informacji sportowych w internecie. W czasie pandemii, gdy brakuje bieżących wydarzeń, redakcja serwisu Sport.pl stawia na esport, autorskie analizy i nowe cykle redakcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-stawia-na-esport%2C-autorskie-analizy-i-cykle-redakcyjne,386559,artykul.html

Mimo braku wydarzeń sportowych w ostatnich tygodniach, Sport.pl odnotowuje wzrost liczby użytkowników, którzy chętniej sięgają teraz po artykuły poświęcone historii sportu, sylwetkom swoich sportowych idoli czy wartościowe, autorskie teksty. Według danych Gemius/PBI w marcu br. Sport.pl odwiedziło 4,39 mln użytkowników (RU), co oznacza wzrost o 13,5% w stosunku do marca 2019 r. (3,86 mln RU) i wzrost o 13,5% w stosunku do lutego br. (3,87 mln RU).

– Brakuje meczów i zawodów, ale cały czas dzieje się coś, co wymaga szybkiej reakcji, docierania do źródeł i analiz. Przeżywamy historyczne chwile: pierwsze przełożone piłkarskie mistrzostwa Europy, pierwsze przełożone igrzyska, walka klubów o przetrwanie. Nasi autorzy mogą teraz poświęcić czas na przygotowywanie dłuższych tekstów – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl. – Chcemy w tym czasie postawić na zupełnie nowe cykle redakcyjne i rozwinąć dział poświęcony esportowi, który teraz w szczególności bije rekordy popularności.

Ponieważ część uroku sportu tkwi w jego cykliczności – cotygodniowych kolejkach ligi, pucharowych wtorkach i środach, wielkich tenisowych turniejach rozgrywanych każdego roku w tej samej kolejności, redakcja Sport.pl codziennie proponuje czytelnikom nowe autorskie cykle redakcyjne.

Sportowa rozmowa dnia” to wideo wywiad ze sportowcem lub osobą ze świata sportu, dotychczas w programie wystąpili m.in. Marcin Gortat, Adam Małysz czy Maciej Kawulski. „Tydzień z” to z kolei cykl, w którym dziennikarze serwisu przez tydzień koncentrują się na konkretnych postaciach ze świata sportu – na początek przybliżali internautom sylwetki piłkarzy, którzy mieli wielki talent, ale nie do końca spełnili pokładane w nich nadzieje. W najbliższym czasie redakcja Sport.pl planuje także kolejne cykle m.in. lifestyle’owy, poświęcony pasjom i hobby znanych sportowców.

Redakcja serwisu intensywnie rozwija także temat esportu – dział poświęcony wirtualnym rozgrywkom to jeden z kluczowych kierunków redakcyjnych na najbliższe kilkanaście miesięcy. W dziale Esport codziennie publikowane są nowe treści poświęcone temu tematowi: newsy, wywiady i autorskie analizy dziennikarzy Sport.pl. FIFA, Counter-Strike, Call of Duty, League of Legends, simracing – to najpopularniejsze gry i obszary w tej kategorii.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764