logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl stawia na esport, autorskie analizy i cykle redakcyjne

  PR 14.04.2020, przeczytano 420 razy

Sytuację związaną z koronawirusem dotkliwie odczuli m.in. kibice, którzy w związku z brakiem rozgrywek na żywo jeszcze częściej szukają informacji sportowych w internecie. W czasie pandemii, gdy brakuje bieżących wydarzeń, redakcja serwisu Sport.pl stawia na esport, autorskie analizy i nowe cykle redakcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-stawia-na-esport%2C-autorskie-analizy-i-cykle-redakcyjne,386559,artykul.html

Mimo braku wydarzeń sportowych w ostatnich tygodniach, Sport.pl odnotowuje wzrost liczby użytkowników, którzy chętniej sięgają teraz po artykuły poświęcone historii sportu, sylwetkom swoich sportowych idoli czy wartościowe, autorskie teksty. Według danych Gemius/PBI w marcu br. Sport.pl odwiedziło 4,39 mln użytkowników (RU), co oznacza wzrost o 13,5% w stosunku do marca 2019 r. (3,86 mln RU) i wzrost o 13,5% w stosunku do lutego br. (3,87 mln RU).

– Brakuje meczów i zawodów, ale cały czas dzieje się coś, co wymaga szybkiej reakcji, docierania do źródeł i analiz. Przeżywamy historyczne chwile: pierwsze przełożone piłkarskie mistrzostwa Europy, pierwsze przełożone igrzyska, walka klubów o przetrwanie. Nasi autorzy mogą teraz poświęcić czas na przygotowywanie dłuższych tekstów – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl. – Chcemy w tym czasie postawić na zupełnie nowe cykle redakcyjne i rozwinąć dział poświęcony esportowi, który teraz w szczególności bije rekordy popularności.

Ponieważ część uroku sportu tkwi w jego cykliczności – cotygodniowych kolejkach ligi, pucharowych wtorkach i środach, wielkich tenisowych turniejach rozgrywanych każdego roku w tej samej kolejności, redakcja Sport.pl codziennie proponuje czytelnikom nowe autorskie cykle redakcyjne.

Sportowa rozmowa dnia” to wideo wywiad ze sportowcem lub osobą ze świata sportu, dotychczas w programie wystąpili m.in. Marcin Gortat, Adam Małysz czy Maciej Kawulski. „Tydzień z” to z kolei cykl, w którym dziennikarze serwisu przez tydzień koncentrują się na konkretnych postaciach ze świata sportu – na początek przybliżali internautom sylwetki piłkarzy, którzy mieli wielki talent, ale nie do końca spełnili pokładane w nich nadzieje. W najbliższym czasie redakcja Sport.pl planuje także kolejne cykle m.in. lifestyle’owy, poświęcony pasjom i hobby znanych sportowców.

Redakcja serwisu intensywnie rozwija także temat esportu – dział poświęcony wirtualnym rozgrywkom to jeden z kluczowych kierunków redakcyjnych na najbliższe kilkanaście miesięcy. W dziale Esport codziennie publikowane są nowe treści poświęcone temu tematowi: newsy, wywiady i autorskie analizy dziennikarzy Sport.pl. FIFA, Counter-Strike, Call of Duty, League of Legends, simracing – to najpopularniejsze gry i obszary w tej kategorii.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
XTB gra z Kanałem Sportowym
Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu...
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764