logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl z nowym programem o Formule 1

  PR 22.03.2019, przeczytano 409 razy

„F1 Sport” to nowy format wideo serwisu Sport.pl, w którym Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak podsumują zmagania kierowców w Grand Prix Formuły 1. Nowe odcinki fani wyścigów będą mogli oglądać co dwa tygodnie – we wtorki po każdym weekendzie Grand Prix od godz. 12:00 na Sport.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-z-nowym-programem-o-formule-1,381768,artykul.html

F1 Sport” to eksperckie omówienie najciekawszych wydarzeń weekendowych zawodów Grand Prix Formuły 1 ze szczególnym uwzględnieniem występów wracającego po dziewięciu latach na tor Roberta Kubicy. W programie pojawi się kilka stałych punktów, m.in. „Zawiłości F1” – autorski felieton o regulaminie i technicznych aspektach tego sportu, „Okrążenie toru” z Patrykiem Krutyjem, jednym z najlepszych polskich kierowców e-sportowych przejeżdżającym tory w grze „F1 2018” czy „Lewis rozrabiaka” – nie zawsze poważne spojrzenie na życie Lewisa Hamiltona, najbarwniejszego kierowcy F1.

Program poprowadzą dziennikarze Sport.pl: Michał Gąsiorowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich komentatorów Formuły 1 oraz Piotr Majchrzak, który dotychczas prowadził m.in. autorski program w czasie igrzysk olimpijskich „Majchrzak w Punkt K”, a teraz skupi się na tajnikach Formuły 1.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764