logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl z projektem premium na Euro 2024

  PR 13.06.2024, przeczytano 245 razy
ilustracja

Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji Euro, na Sport.pl i w mediach społecznościowych serwisu pojawią się liczne atrakcje dla kibiców – relacje na żywo, komentarze oraz materiały wideo. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sport.pl-z-projektem-premium-na-euro-2024,404631,artykul.html

Redakcja Sport.pl zadbała o bogatą ofertę działań na zbliżające się Euro 2024. Na starcie wydarzenia zadebiutuje nowy magazyn premium w internecie – Magazyn.Sport.pl. Publikowane będą w nim pogłębione teksty dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem jest Euro. Na stronie znajdą się m.in. nieszablonowe teksty o reprezentacji Polski wczoraj i dziś, a także o bramkarzach, trenerach i... kibicach. Nowe materiały autorskie, publikowane każdego dnia, będą promowane także na stronach Sport.pl i Gazeta.pl. 

– Magazyn Sport.pl przygotowaliśmy z myślą o tych, którzy podczas Euro szukają dłuższych opowieści o wielkiej piłce – tłumaczy Łukasz Cegliński, redaktor naczelny serwisu Sport.pl. – Nasi czołowi autorzy i zaproszeni publicyści dotykają tematów społecznych, politycznych i historycznych, ale ich wspólnym mianownikiem wciąż są mistrzostwa Europy, wielka impreza piłkarska. Dlaczego kibicujemy właśnie tak, jak kibicujemy, czy istnieje mityczna Polska Szkoła Bramkarzy i jak genialny Michel Platini zburzył swoją legendę  to tylko część opisywanych przez nas zagadnień. Serdecznie zapraszamy do lektury, naprawdę polecam – dodaje. 

Pierwsze materiały premium na Magazyn.Sport.pl dotyczą zjawisk szerszych niż sama piłka. Nieszablonowa analiza Piotra Żelaznego z “Magazynu Kopalnia” pokaże nieuniknione związki między wydarzeniami politycznymi a wielkimi imprezami piłkarskimi, a pogłębiony wywiad dziennikarza Sport.pl Dawida Szymczaka z socjologiem Sewerynem Dmowskim barwnie ukaże różne typy kibicowania. 

Z okazji Euro 2024 na miejscu w Niemczech jest już trzech korespondentów Sport.pl: Bartłomiej Kubiak, Dawid Szymczak i Dominik Wardzichowski. Będą obserwować to, co dzieje się w polskiej kadrze, zdawać relacje z konferencji prasowych i treningów, a także przekazywać spostrzeżenia, komentarze i analizy przed- i pomeczowe. Nie zabraknie również łączenia ze studiem i autorskich materiałów wideo. Informacje będą pojawiały się nie tylko w serwisie Sport.pl, ale także na Instagramie, TikToku oraz na platformie X. 

Redakcja Sport.pl przygotowała dla kibiców również bogatą ofertę wideo. W dniach meczów Polaków odbędą się po dwa wejścia na żywo – jedno przed meczem i drugie – dłuższe – zaraz po spotkaniu. Dodatkowo, zaplanowany został godzinny program po zakończeniu każdej rundy spotkań: po meczu otwarcia, po fazie grupowej, po 1/8 finału, po ćwierćfinałach, po półfinałach i po finale. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764