logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sportano.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią brandową

  PR 17.10.2022, przeczytano 703 razy
ilustracja

Sportano.pl, multibrandowy sklep sportowy online, startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną. Marka pojawi się w szerokim wachlarzu mediów, m.in. w czołowych kanałach telewizji, stacjach radiowych, w formatach reklamy outdoor, a także w serwisach internetowych i VOD. Kampanię ukoronuje uroczyste otwarcie stacjonarnego showroomu w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sportano.pl-z-pierwsza-ogolnopolska-kampania-brandowa,397646,artykul.html

Sportano.pl to nowoczesny multibrand oferujący bardzo szeroką ofertę wyposażenia sportowego w takich kategoriach jak: kolarstwo, sporty zimowe, siłownia i fitness, outdoor, sporty wodne i sporty walki. Głównym inwestorem projektu jest Marcin Grzymkowski, znany ze wykreowania marki Eobuwie. Sportano.pl rozwija się w bardzo szybkim tempie - w ciągu minionych 12 miesięcy wprowadził do oferty ponad 130 tysięcy produktów i uruchomił sprzedaż na 5 rynkach (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech). Teraz nowa marka chce w spójny sposób dotrzeć do świadomości konsumentów.

- Szczególnie w czasach skłaniających do oszczędności konsumenci sięgają po produkty jakościowe. Sportano.pl stawia na starannie wybrane produkty sprawdzonych marek. Nasza selekcja jest oparta o wieloletnie branżowe doświadczenia ekspertów ze zbudowanego przez nas zespołu zakupowego. Chcemy dotrzeć do pasjonatów, którzy nie robią swoich pierwszych zakupów i chcą mądrze nabyć sprzęt na lata. Nasza obecność w mediach ma wskazać konsumentom, że mają na rynku dobrą alternatywę z szerokim wyborem - wyjaśnia zamysł Mariusz Labudda, dyrektor e-commerce Sportano.pl.

Za kreację i egzekucję kampanii Sportano.pl odpowiada in-house’owy zespół kreatywny. Kluczowe elementy wizualne oparte są na estetyce marki wykreowanej przez agencję Visual Crafters. Spot reklamowy zobaczą min. widzowie stacji Polsat, TVN i TVP. Synchronicznie spoty radiowe Sportano.pl trafią do emisji w stacjach o wiodącej słuchalności (grupa RMF, grupa Eurozet).  W nośnikach outdoor kampania będzie widoczna m.in. na ponad 400 przystankach autobusowych, a także wybranych lokalizacjach w Warszawie (głównie nośniki sieci AMS i Stroer).

Ponieważ Sportano.pl to e-commerce, kampanii ATL będą towarzyszyć działania online. Marka widoczna będzie w YouTube, serwisach VOD oraz w zintensyfikowany sposób w social media.

Finalnym akcentem jesiennej kampanii będzie otwarcie pierwszego flagowego showroomu Sportano.pl w Warszawie. Będzie to przełomowy dla branży koncept - zaawansowany technologicznie brand experience- /showroom, zaprojektowany żeby zaoferować niespotykane w skali Europy doświadczenie zakupowe.  

- Kampania brandowa Sportano.pl to początek szeroko zakrojonych działań promocyjnych, które ukoronuje otwarcie fizycznej przestrzeni warszawskiego showroomu. Nasz sklep będzie najnowocześniejszym tego typu rozwiązaniem w Europie. Sportano chce wnieść jakość i komplementarność w sposób w jaki pasjonaci w naszej części świata szukają i dobierają wyposażenie sportowe - tłumaczy Bartosz Wierzchowski, brand manager Sportano.pl.

Kampania rusza się 15 października. 

Źródło: Sportano.pl

www.sportano.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764