logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sportowa środa w Telewizji Polskiej z rekordową widownią

  PR 10.09.2021, przeczytano 463 razy

W środę, 8 września ponad 9,5 mln widzów według MOR* w momencie najwyższej oglądalności zgromadził w TVP1 i TVP Sport mecz eliminacyjny do Mistrzostw Świata Polska-Anglia. Natomiast spotkanie w ramach Mistrzostw Europy w Siatkówce Mężczyzn Polska-Ukraina przyciągnął do TVP2 według MOR w piku ponad 2 mln osób. Liderem dnia była TVP1 z 16,4% udziałami, a TVP2 na drugiej pozycji uzyskała 7,6% udziałów. TVP Sport z udziałami na poziomie 3,1% znalazło się w TOP10 wszystkich anten.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sportowa-sroda-w-telewizji-polskiej-z-rekordowa-widownia,392944,artykul.html

Średnia widownia meczu Polska – Anglia według MOR wyniosła w TVP1 i TVP Sport 8,6 mln, natomiast według NAM** spotkanie z udziałem polskiej reprezentacji na obu antenach obejrzało w piku 6,6 mln osób przy udziałach 46,1%. Średnia łączna widownia wyniosła 5,8 mln i była najwyższa wśród rozegranych do tej pory spotkań Polaków.

W środę 8 września TVP2 transmitowała mecz ME w Siatkówce Mężczyzn Polska-Ukraina, który według MOR obejrzało w TVP2 średnio 1,3 mln osób. Natomiast według NAM siatkarskie spotkanie zgromadziło w Dwójce 1,4 mln widzów (udziały 16,6%), a w piku 2 mln osób. Był to drugi pod względem oglądalności wynik transmisji z rozgrywanych aktualnie mistrzostw.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

Dodatkowe informacje:

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Platforma udostępnia przestrzeń niekończącej się rozrywki, która pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań i preferencji. Rozpoczynająca się wkrótce najnowsza kampania marketingowa ma na celu pokazanie, że TikTok to efektywna platforma...
Profilaktyka, zdrowe nawyki żywieniowe, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i bliskich – wszystko to, niezależnie od warunków, w jakich funkcjonujemy, powinno być jak najwyżej na liście priorytetów odpowiedzialnego człowieka. Mimo tego w 2020 r. na każde 100 tysięcy Polek ok. 41 umarło na nowotwór piersi. I choć leczenie tej choroby jest skuteczne,...
We wrześniu i październiku 2021 r. dowiemy się, jakie decyzje polityczne podjęli w głosowaniach Niemcy, Czesi i Węgrzy. O nadchodzących wyborach parlamentarnych u naszych południowych i zachodnich sąsiadów oraz o węgierskich prawyborach, ich konsekwencjach i przebiegu będzie można przeczytać na łamach „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Relacje dla...
Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Jednym z działań realizowanych w tym celu jest akcja „Reklama dla klimatu”, która od 2020 r. promuje ekologiczne postawy przedsiębiorców. Dotychczas w jej ramach na stronie głównej portalu za symboliczną złotówkę prezentowane były kampanie firm podejmujących inicjatywy na...
Klimatyczna nagroda dla dziennikarki „PB”
Forum Ekonomiczne, którego 30. edycja odbywa się w dniach 7-9 września 2021 w Karpaczu, po raz pierwszy w historii przyznało nagrody dla dziennikarzy. Wręczono je w trzech kategoriach: "Klimat i środowisko", "Polityka" oraz "Gospodarka". Nagrodę w kategorii "Klimat i środowisko" otrzymała dziennikarka „Pulsu Biznesu” Magdalena...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764