logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sposoby świętowania niepodległości z PKP Intercity

  PR 08.10.2018, przeczytano 521 razy
ilustracjastrzałka

PKP Intercity aktywnie włączyło się w tegoroczne obchody 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Po torach już jeżdżą biało-czerwone lokomotywy z okolicznościową grafiką, a na profilach społecznościowych PKP Intercity trwa właśnie konkurs. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sposoby-swietowania-niepodleglosci-z-pkp-intercity,379649,artykul.html

Konkurs #swietujemyniepodleglosc

Od 5 października każdy chętny może wziąć udział w wyjątkowym konkursie organizowanym przez PKP Intercity. To niepowtarzalna okazja, żeby pokazać jak ważna jest dla nas niepodległość, którą możemy się cieszyć już od 100 lat! Zadanie konkursowe polega na wykonaniu zdjęć lub przygotowaniu filmów  pokazujących pomysły na świętowanie niepodległości. Zgłoszenia przyjmowane będą przez najbliższe dwa tygodnie. Prace należy zamieszczać na profilu „PKP Intercity. Pociąg do podróży” na Facebooku lub na Instagramie wraz z hashtagiem #swietujemyniepodleglosc. Na autorów najlepszych dzieł czekają  atrakcyjne nagrody. Za zwycięskie zgłoszenia można otrzymać m.in. kamerę sportową czy bezprzewodowe słuchawki. Wśród 100  upominków znalazły się także głośniki bluetooth, abonamenty Storytell, abonamenty HBO GO oraz abonamenty Spotify.

PKP Intercity ma swoje sposoby na świętowanie

PKP Intercity aktywnie uczestniczy w obchodach stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Przewoźnik m.in. we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną w trakcie dwóch ostatnich weekendów września zorganizował zwiedzanie z przewodnikiem miejsc bezpośrednio związanych z odzyskaniem przez Polskę niepodległości. Takie spacery odbyły się w  Gdyni, Krakowie, Poznaniu oraz Warszawie i każdy chętny mógł bezpłatnie wziąć w nich udział.  Uczestnicy spacerów otrzymali dodatkowo darmowe bilety do muzeów, m.in. do Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Narodowego i Wielkopolskiego Muzeum Wojskowego w Poznaniu, Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni oraz do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.

Biało-czerwone pociągi

Dzięki PKP Intercity barwy narodowe widoczne są także na torach. Kursuje po nich 20 lokomotyw ozdobionych okolicznościową, biało-czerwoną grafiką, ukazującą sposoby świętowania niepodległości przez Polaków. Ten wyjątkowy tabor wykorzystywany jest do obsługi połączeń w całej Polsce i za granicą. Dodatkowo 60 EZT-ów, czyli nowoczesnych pociągów zespolonych – Pendolino, Flirt3 oraz PesaDART, zostało udekorowanych naklejkami programu „Niepodległa”. Jest nią cyfrowo odświeżony rękopis Józefa Piłsudskiego.

Źródło: PKP Intercity S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – wystartowała kampania reklamowa najpopularniejszego mopa marki Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764