logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sposoby świętowania niepodległości z PKP Intercity

  PR 08.10.2018, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

PKP Intercity aktywnie włączyło się w tegoroczne obchody 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Po torach już jeżdżą biało-czerwone lokomotywy z okolicznościową grafiką, a na profilach społecznościowych PKP Intercity trwa właśnie konkurs. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sposoby-swietowania-niepodleglosci-z-pkp-intercity,379649,artykul.html

Konkurs #swietujemyniepodleglosc

Od 5 października każdy chętny może wziąć udział w wyjątkowym konkursie organizowanym przez PKP Intercity. To niepowtarzalna okazja, żeby pokazać jak ważna jest dla nas niepodległość, którą możemy się cieszyć już od 100 lat! Zadanie konkursowe polega na wykonaniu zdjęć lub przygotowaniu filmów  pokazujących pomysły na świętowanie niepodległości. Zgłoszenia przyjmowane będą przez najbliższe dwa tygodnie. Prace należy zamieszczać na profilu „PKP Intercity. Pociąg do podróży” na Facebooku lub na Instagramie wraz z hashtagiem #swietujemyniepodleglosc. Na autorów najlepszych dzieł czekają  atrakcyjne nagrody. Za zwycięskie zgłoszenia można otrzymać m.in. kamerę sportową czy bezprzewodowe słuchawki. Wśród 100  upominków znalazły się także głośniki bluetooth, abonamenty Storytell, abonamenty HBO GO oraz abonamenty Spotify.

PKP Intercity ma swoje sposoby na świętowanie

PKP Intercity aktywnie uczestniczy w obchodach stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Przewoźnik m.in. we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną w trakcie dwóch ostatnich weekendów września zorganizował zwiedzanie z przewodnikiem miejsc bezpośrednio związanych z odzyskaniem przez Polskę niepodległości. Takie spacery odbyły się w  Gdyni, Krakowie, Poznaniu oraz Warszawie i każdy chętny mógł bezpłatnie wziąć w nich udział.  Uczestnicy spacerów otrzymali dodatkowo darmowe bilety do muzeów, m.in. do Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Narodowego i Wielkopolskiego Muzeum Wojskowego w Poznaniu, Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni oraz do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.

Biało-czerwone pociągi

Dzięki PKP Intercity barwy narodowe widoczne są także na torach. Kursuje po nich 20 lokomotyw ozdobionych okolicznościową, biało-czerwoną grafiką, ukazującą sposoby świętowania niepodległości przez Polaków. Ten wyjątkowy tabor wykorzystywany jest do obsługi połączeń w całej Polsce i za granicą. Dodatkowo 60 EZT-ów, czyli nowoczesnych pociągów zespolonych – Pendolino, Flirt3 oraz PesaDART, zostało udekorowanych naklejkami programu „Niepodległa”. Jest nią cyfrowo odświeżony rękopis Józefa Piłsudskiego.

Źródło: PKP Intercity S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej zakrzywione monitory na świecie trafiają do sprzedaży
Seria monitorów Samsung T55 to urządzenia dla tych, którzy dzień pracy spędzają przed monitorem. Matryca 1000R z największym dostępnym zakrzywieniem oraz funkcje Eye Saver i Flicker Free gwarantują ochronę oczu użytkownika, potwierdzoną certyfikatem Eye Comfort 2.0 TÜV Rheinland. Monitory dostępne są w rozmiarach 24, 27 i 32 cale. Seria T55 została wyposażona w...
#Sendinglove – światowa kampania Digital Out-of-Home także w Polsce
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
„Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
26 maja obchodzimy Dzień Matki. W tym szczególnym dniu Centrum Praw Kobiet przypomina, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.
Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.
Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764