logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot: Nike świętuje nowy rekord świata w maratonie

  PR 18.09.2018, przeczytano 1097 razy
ilustracja

Marka Nike prezentuje nowy klip  z serii Just Do It − „Fastest Ever”. Jego bohaterem został Eliud Kipchoge, który podczas niedzielnego maratonu w Berlinie ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie. Biegacz  ukończył zawody z czasem 2:01:39 i tym samym poprawił dotychczasowy najszybszy wynik aż o 78 sekund.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot%3A-nike-swietuje-nowy-rekord-swiata-w-maratonie,37936,artykul.html

Spot „Fastest Ever" to przede wszystkim wyraz uznania dla determinacji Kipchoge. Maratończyk nieustannie pragnie by być nie tylko najlepszym, ale także być najlepszym w historii. Wygrywając dziewięć z ostatnich 10 maratonów, w których startował, a także osiągając najszybszy czas na dystansie maratońskim w ramach projektu Breaking2, Kipchoge pokazał, że jego celem pozostaje pobicie światowego rekordu. Dla wszystkich biegaczy sukces Kipchoge to dowód na to, że uśmiechając się przez jeszcze jedną milę, przez jeden wyścig więcej, są bliżej realizacji nawet najbardziej śmiałych marzeń.

  • Więcej szczegółów oraz pozostałe spoty znajduje się na stronie nike.com/justdoit.

Źródło: Nike

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764