Pierwsza "niedziela bez handlu" czeka nas w najbliższy weekend. Biedronka przekonuje w nowym spocie, że jest na to przygotowana. Reklama zapowiada zmiany godzin otwarcia sklepów oraz sposobu obsługi klientów.
Aby sprostać oczekiwaniom zakupowym klientów i obsłużyć spodziewany większy ruch, w piątki i soboty w sklepach należących do sieci będzie pracowało 5 tysięcy osób więcej niż podczas dotychczasowych weekendów. Najważniejsze zmiany to wydłużenie godzin otwarcia sklepów w każdy piątek i sobotę o godzinę, otwarcie wszystkich kas w godzinach szczytu w piątki i soboty, zwiększona częstotliwość dostaw do sklepów w okresie weekendowym oraz większa liczba promocji w ciągu tygodnia tak, by ruch klientów rozłożył się bardziej równomiernie na poszczególne dni.
O szczegółach wprowadzanych zmian klienci dowiedzą się m.in. ze specjalnej kampanii informacyjnej, która rusza w mediach. Biedronka przygotowała spot telewizyjny oraz plakaty w sklepach, zamieszczane przy kasach oraz przy wejściu. Klientom, którzy podali swoje dane kontaktowe w trakcie rejestracji do programu „Moja Biedronka”, wysyłane są również sms-y przypominające o kalendarzu handlowym na najbliższe dni.
Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.