logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot e-commerce – nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

  PR 13.01.2020, przeczytano 557 razy
ilustracja

Po wdrożeniu rozwiązań in video-commerce przy programie „Top Model” Dział Rozwoju Produktu Reklamowego Online w Biurze Reklamy TVN Media opracował kolejny produkt dedykowany branży e-commerce. Pierwszym klientem TVN Media, który korzysta z nowego rozwiązania w ofercie biura reklamy, jest IKEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-e-commerce-%E2%80%93-nowosc-w-ofercie-biura-reklamy-tvn-media,385302,artykul.html

Spot e-commerce to innowacyjne rozwiązanie reklamowe, łączące działania o charakterze wizerunkowym i sprzedażowym. Jest to reklama wideo emitowana na platformie player.pl, pozwalająca na natychmiastowy zakup prezentowanych w niej produktów. Na tle innych rozwiązań reklamowych spot e-commerce wyróżnia się wysoką skutecznością i interaktywnością.

- Spot e-commerce to naturalny krok w ewolucji reklamy wideo. W świadomości marketerów siłą tej kategorii komunikacji pozostaje budowanie efektów długoterminowych, takich jak świadomość czy wizerunek marki. Z drugiej strony widać też pewne zmiany w myśleniu. Coraz częściej od reklamy oczekuje się generowania efektów natychmiastowych, co odnosi się również do kategorii przekazów wideo. Spot e-commerce jest odpowiedzią na te potrzeby. Zależało nam na tym, aby w ofercie digital pojawił się produkt generujący efekty podobne pod względem zaangażowania odbiorców do tych, jakie dotychczas uzyskiwały kreacje rich mediowe, a dodatkowo oferujący możliwość natychmiastowego zakupu reklamowanych produktów. – mówi Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego TVN Media.

Według najnowszych danych z raportu Statista Digital Market Outlook Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W 2019 roku Polacy wydali na zakupy w internecie blisko 51 mld zł, a w latach 2018-2022 wartość tego rynku ma się zwiększyć w naszym kraju o 6 mld złotych. To oznacza, że klienci z branży e-commerce w coraz większym stopniu poszukiwać będą niestandardowych działań reklamowych.

Spot e-commerce pojawia się, w zależności od rodzaju kreacji, przed, w trakcie lub po odtworzeniu właściwego materiału wideo. W lewej części kadru podczas emisji spotu pojawia się metka informująca o produktach objętych możliwością natychmiastowego zakupu online. Metka rozwija się automatycznie ukazując listę reklamowanych produktów wraz z cenami. Najechanie kursorem na produkt powoduje zatrzymanie spotu, dzięki czemu użytkownik ma dłuższy kontakt z reklamą. Kliknięcie w wybrany produkt pozwala poznać związane z nim szczegóły, a przycisk „Wybierz” umożliwia przejście na stronę docelową e-sklepu i zakup prezentowanego w spocie produktu.

Inspiracją do stworzenia spotu e-commerce był spot świąteczny IKEA z 2018 roku, który w baśniowej konwencji przedstawiał produkty wraz z cenami. Jako spot e-commerce emitowany podczas ostatnich Świąt zyskał element interaktywności umożliwiający bezpośredni zakup 4 reklamowanych produktów z kolekcji DINERA.

- W IKEA nieustająco poszukujemy nowych, lepszych rozwiązań i testujemy je. W ten sposób zdobywamy wiedzę w różnych obszarach. Dotyczy to także komunikacji marketingowej, w której bardzo chętnie sięgamy po nowe formy reklamowe zgodne z potrzebami biznesowymi firmy. Obszar e-commerce jest przez nas obecnie bardzo intensywnie rozwijany. Spot e-commerce pozwala na zintegrowanie działań skutkujących wzrostem świadomości marki wśród konsumentów z aspektem sprzedażowym. – ​mówi Katarzyna Turlej, Project Manager IKEA.

Przedpremierowy launch spotu e-commerce dla IKEA odbył się w okresie świątecznym w player.pl. Od stycznia nowy produkt jest dostępny w ofercie Biura Reklamy TVN Media.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764