logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot Lotosu z udziałem piłkarzy Reprezentacji Polski

  PR 07.10.2020, przeczytano 1074 razy
ilustracja

W najnowszej kampanii Grupa LOTOS ponownie okazuje wsparcie piłkarzom – jako Główny  Sponsor Reprezentacji Polski oraz kierowcom – jako dostawca najwyższej jakości produktów. Nowy spot gdańskiego koncernu można zobaczyć od 7 października w telewizji oraz internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-lotosu-z-udzialem-pilkarzy-reprezentacji-polski,388681,artykul.html

Tej jesieni czeka nas wiele piłkarskich emocji. Po okresie wstrzymania rozgrywek spowodowanym pandemią koronawirusa, wracają mecze Reprezentacji Polski w ramach Ligi Narodów oraz spotkania towarzyskie.

Biało-Czerwonych od 5 lat wspiera Grupa LOTOS, która wystartowała właśnie ze swoją nową kampanią. Na antenach najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce oraz w internecie można już oglądać nowy spot reklamowy gdańskiego koncernu. Pojawiają się w nim piłkarze polskiej kadry. Reklama opowiada o ambicjach każdego człowieka, niezależnie od tego, czy jest znanym sportowcem, małym piłkarzem pragnącym strzelać gole, czy matką, która pomaga dziecku spełnić marzenia.

–  Zależało nam na podkreśleniu perspektywy klienta. W spocie oddaliśmy głos naszym bohaterom, którzy mówią, co jest dla nich ważne. Jako dostawca produktów naftowych, możemy wesprzeć naszych klientów –  kierowców – na drodze do spełnienia ich celów poprzez zapewnienie im paliw o ponadprzeciętnych parametrach – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy LOTOS. –  Dzięki paliwom Dynamic, kierowcy mogą nie tylko dotrzeć dalej poprzez efektywną pracę i trwałość silnika samochodu, ale poczują również moc i energię podczas jazdy – dodaje.

Koncepcję  reklamy „Dynamic prowadzi nas dalej” opracowała agencja reklamowa FCB Bridge2Fun. Spot wyprodukował Tank Production. Za zakup mediów odpowiada Zenith Polska. Kampania potrwa do połowy listopada.

Źródło: Grupa LOTOS S.A

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764