Nowa kampania telewizyjna UPC korzysta z wizerunku Katarzyny Pakosińskiej, artystki kabaretowej.
Bieżąca kampania wizerunkowa UPC ruszyła na początku sierpnia, począwszy od bannerów w internecie, do których w połowie miesiąca dołączyły klipy w TV i reklamy w prasie. Występująca w klipie Katarzyna Pakosińska w piżamie i kapciach porusza się po mieście, spotykając ze znajomymi, załatwiając sprawy w banku i na dworcu kolejowym.
Spot emitowany jest na kanałach TVN, Polsat, TVP1 I 2, TV4, TVN7, Polsat Sport, kanałach tematycznych z Grupy TVN, Discovery (Science, World, Travel&Living i Animal Planet), Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, DOMO, FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central oraz Eska TV i ma być pierwszym z serii trzech.
Reklamę można zobaczyć na koncie UPC Polska na Facebooku. Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty.
Źródło: Media2, UPC Polska