logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot UPC z Katarzyną Pakosińską

   23.08.2010, przeczytano 2196 razy

Nowa kampania telewizyjna UPC korzysta z wizerunku Katarzyny Pakosińskiej, artystki kabaretowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-upc-z-katarzyna-pakosinska,11147,artykul.html

Bieżąca kampania wizerunkowa UPC ruszyła na początku sierpnia, począwszy od bannerów w internecie, do których w połowie miesiąca dołączyły klipy w TV i reklamy w prasie. Występująca w klipie Katarzyna Pakosińska w piżamie i kapciach porusza się po mieście, spotykając ze znajomymi, załatwiając sprawy w banku i na dworcu kolejowym.

Spot emitowany jest na kanałach TVN, Polsat, TVP1 I 2, TV4, TVN7, Polsat Sport, kanałach tematycznych z Grupy TVN, Discovery (Science, World, Travel&Living i Animal Planet), Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, DOMO, FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central oraz Eska TV i ma być pierwszym z serii trzech.

Reklamę można zobaczyć na koncie UPC Polska na Facebooku. Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty.

Źródło: Media2, UPC Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764