logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot UPC z Katarzyną Pakosińską

   23.08.2010, przeczytano 2258 razy

Nowa kampania telewizyjna UPC korzysta z wizerunku Katarzyny Pakosińskiej, artystki kabaretowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-upc-z-katarzyna-pakosinska,11147,artykul.html

Bieżąca kampania wizerunkowa UPC ruszyła na początku sierpnia, począwszy od bannerów w internecie, do których w połowie miesiąca dołączyły klipy w TV i reklamy w prasie. Występująca w klipie Katarzyna Pakosińska w piżamie i kapciach porusza się po mieście, spotykając ze znajomymi, załatwiając sprawy w banku i na dworcu kolejowym.

Spot emitowany jest na kanałach TVN, Polsat, TVP1 I 2, TV4, TVN7, Polsat Sport, kanałach tematycznych z Grupy TVN, Discovery (Science, World, Travel&Living i Animal Planet), Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, DOMO, FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central oraz Eska TV i ma być pierwszym z serii trzech.

Reklamę można zobaczyć na koncie UPC Polska na Facebooku. Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty.

Źródło: Media2, UPC Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764