logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot wizerunkowy Banku Millennium

  PR 20.05.2022, przeczytano 237 razy
ilustracja

Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot reklamowy, w którym mówi o wartościach, jakie przyświecają mu jako instytucji. Spot promuje jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, którego bank od 17 lat jest mecenasem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-wizerunkowy-banku-millennium,395939,artykul.html

- W Banku Millennium od lat w trosce o ziemię promujemy ochronę środowiska i poszerzamy świadomość ekologiczną. Podobnie jak wspierany przez nas festiwal Millennium Docs Against Gravity, z którym wyznajemy te same wartości. Spot to obok festiwalu zapowiedź kolejnych działań Banku Millennium. Jest o świecie, ludziach, naturze, o wsparciu klimatu, środowiska. Jest o nas – mówi Iwona Jarzębska, dyrektor Departamentu Public Relations w Banku Millennium. - Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety, wpisane w strategię banku na lata 2022-2024. W zakresie zrównoważonego rozwoju zaplanowano między innymi: krótko- i długoterminowe cele redukcji emisji dwutlenku węgla we wszystkich zakresach, zwiększenie finansowania przeznaczonego na projekty związane ze zrównoważonym rozwojem i transformacją klientów banku, brak zaangażowania w finansowanie energetyki węglowej i górnictwa oraz wsparcie inicjatyw na rzecz wzrostu świadomości oraz wiedzy na temat zmian klimatu – dodaje.

Spot można obejrzeć na kanale banku na YouTube. Materiał emitowany jest w ramach kampanii banku promującej festiwal na YouTube, Instagramie oraz Tik Toku oraz kontekstowo w serwisie Filmweb i wyborcza. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan.

Bank Millennium jest sponsorem festiwalu Millennium Docs Against Gravity i fundatorem Nagrody Głównej podczas festiwalu już od 2006 roku. W tym roku, poza Nagrodą Główną, bank ufundował dwie nagrody dodatkowe:

  • Nagrodę dla Reżysera/Reżyserki Najlepszego Filmu Ukraińskiego z programu 19.MDAG
  • Nagrodę za Najlepszy Projekt Nowego Filmu z Europy Wschodniej, prezentowany podczas pitchingu projektów Eastern Europe Against Gravity.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764