
Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot reklamowy, w którym mówi o wartościach, jakie przyświecają mu jako instytucji. Spot promuje jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, którego bank od 17 lat jest mecenasem.
- W Banku Millennium od lat w trosce o ziemię promujemy ochronę środowiska i poszerzamy świadomość ekologiczną. Podobnie jak wspierany przez nas festiwal Millennium Docs Against Gravity, z którym wyznajemy te same wartości. Spot to obok festiwalu zapowiedź kolejnych działań Banku Millennium. Jest o świecie, ludziach, naturze, o wsparciu klimatu, środowiska. Jest o nas – mówi Iwona Jarzębska, dyrektor Departamentu Public Relations w Banku Millennium. - Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety, wpisane w strategię banku na lata 2022-2024. W zakresie zrównoważonego rozwoju zaplanowano między innymi: krótko- i długoterminowe cele redukcji emisji dwutlenku węgla we wszystkich zakresach, zwiększenie finansowania przeznaczonego na projekty związane ze zrównoważonym rozwojem i transformacją klientów banku, brak zaangażowania w finansowanie energetyki węglowej i górnictwa oraz wsparcie inicjatyw na rzecz wzrostu świadomości oraz wiedzy na temat zmian klimatu – dodaje.
Spot można obejrzeć na kanale banku na YouTube. Materiał emitowany jest w ramach kampanii banku promującej festiwal na YouTube, Instagramie oraz Tik Toku oraz kontekstowo w serwisie Filmweb i wyborcza. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan.
Bank Millennium jest sponsorem festiwalu Millennium Docs Against Gravity i fundatorem Nagrody Głównej podczas festiwalu już od 2006 roku. W tym roku, poza Nagrodą Główną, bank ufundował dwie nagrody dodatkowe:
- Nagrodę dla Reżysera/Reżyserki Najlepszego Filmu Ukraińskiego z programu 19.MDAG
- Nagrodę za Najlepszy Projekt Nowego Filmu z Europy Wschodniej, prezentowany podczas pitchingu projektów Eastern Europe Against Gravity.
Źródło: Bank Millennium