logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot wizerunkowy Banku Millennium

  PR 20.05.2022, przeczytano 400 razy
ilustracja

Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot reklamowy, w którym mówi o wartościach, jakie przyświecają mu jako instytucji. Spot promuje jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, którego bank od 17 lat jest mecenasem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-wizerunkowy-banku-millennium,395939,artykul.html

- W Banku Millennium od lat w trosce o ziemię promujemy ochronę środowiska i poszerzamy świadomość ekologiczną. Podobnie jak wspierany przez nas festiwal Millennium Docs Against Gravity, z którym wyznajemy te same wartości. Spot to obok festiwalu zapowiedź kolejnych działań Banku Millennium. Jest o świecie, ludziach, naturze, o wsparciu klimatu, środowiska. Jest o nas – mówi Iwona Jarzębska, dyrektor Departamentu Public Relations w Banku Millennium. - Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety, wpisane w strategię banku na lata 2022-2024. W zakresie zrównoważonego rozwoju zaplanowano między innymi: krótko- i długoterminowe cele redukcji emisji dwutlenku węgla we wszystkich zakresach, zwiększenie finansowania przeznaczonego na projekty związane ze zrównoważonym rozwojem i transformacją klientów banku, brak zaangażowania w finansowanie energetyki węglowej i górnictwa oraz wsparcie inicjatyw na rzecz wzrostu świadomości oraz wiedzy na temat zmian klimatu – dodaje.

Spot można obejrzeć na kanale banku na YouTube. Materiał emitowany jest w ramach kampanii banku promującej festiwal na YouTube, Instagramie oraz Tik Toku oraz kontekstowo w serwisie Filmweb i wyborcza. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan.

Bank Millennium jest sponsorem festiwalu Millennium Docs Against Gravity i fundatorem Nagrody Głównej podczas festiwalu już od 2006 roku. W tym roku, poza Nagrodą Główną, bank ufundował dwie nagrody dodatkowe:

  • Nagrodę dla Reżysera/Reżyserki Najlepszego Filmu Ukraińskiego z programu 19.MDAG
  • Nagrodę za Najlepszy Projekt Nowego Filmu z Europy Wschodniej, prezentowany podczas pitchingu projektów Eastern Europe Against Gravity.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

UM wygrywa przetarg H&M
UM poszerza portfolio swoich regionalnych klientów przejmując obsługę H&M na 20 europejskich rynkach
Rozmowy o problemach emocjonalnych w kampanii „Każdy zasługuje na słuchacza.”
Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę...
New Balance inspiruje i pokazuje, że każdy jest biegaczem
To proste. Jeśli biegasz, jesteś biegaczem, a jedyny słuszny styl biegania, to Twój własny. Taka jest idea najnowszej globalnej kampanii ‘Run Your Way’ przygotowanej przez New Balance. Z inspiracji i nawiązując do globalnej kampanii marka w Polsce postanowiła przybliżyć sylwetki lokalnych biegaczy, z których każdy biega z innego powodu i inaczej postrzega...
Sony wprowadza nowy, pełnoklatkowy aparat ZV E1 — narzędzie dla wideoblogerów
Firma Sony wprowadza na rynek nowy aparat z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu i wymiennymi obiektywami ZV-E1, przeznaczony dla autorów wideoblogów, którzy pragną tworzyć lepsze materiały. Ten nowy, zaawansowany technologicznie model plasuje się na szczycie gamy aparatów Sony do vlogowania. Współpracuje z wymiennymi obiektywami Sony z mocowaniem typu...
LG prezentuje pierwszy projektor digital signage
Nowy LG ProBeam, zaprojektowany do różnych przestrzeni, wyświetla nawet 300‑calowe obrazy w rozdzielczości 4K o szczytowej jasności 7000 ANSI lumenów
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764