logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot z Kotem i oferta dla firm w kampanii T-Mobile

  PR 11.02.2016, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której operator zaprezentuje 15” spot wspierający najnowszą taryfę proFirma NOVA z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł. W drugim 30” spocie zobaczymy również Tomasza Kota, który przypomni o nowych standardach obsługi firm w T-Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-z-kotem-i-oferta-dla-firm-w-kampanii-t-mobile,27451,artykul.html

T-Mobile prezentuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. Nowy 15-sekundowy spot produktowy, emitowany w TV i mediach online od 10 lutego, skupia się na zaletach najnowszej taryfy– proFirma NOVA z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł na start. W ramach najnowszej propozycji operatora, właściciele małych i średnich firm mogą korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci oraz z aż 10 GB Internetu, a wszystko to przy abonamencie za 119,99 zł. Jak zawsze na stałych klientów T-Mobile czekają dodatkowe benefity – darmowe minuty na połączenia wychodzące (wymienne na SMS-y) w krajach Unii Europejskiej.

Od początku lutego wraca również znany z pierwszej odsłony kampanii spot z Tomaszem Kotem, który wcielając się w rolę mechanika, przypomni nowy standard obsługi klienta biznesowego w T-Mobile.

Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, obejmujące radio, kanały społecznościowe, VOD oraz display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

Kreacje do 30-sekundowego spotu przygotowała agencja Bridge2Fun, natomiast 15-sekundowy spot produktowy opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), zaś za działania w mediach społecznościowych – agencja Blueberry. Materiały BTL do sieci sprzedaży opracowała Agencja G7.

Źródło: T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(spam: kryptoreklama sieci T-Mobile)

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764