logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot z Kotem i oferta dla firm w kampanii T-Mobile

  PR 11.02.2016, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której operator zaprezentuje 15” spot wspierający najnowszą taryfę proFirma NOVA z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł. W drugim 30” spocie zobaczymy również Tomasza Kota, który przypomni o nowych standardach obsługi firm w T-Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-z-kotem-i-oferta-dla-firm-w-kampanii-t-mobile,27451,artykul.html

T-Mobile prezentuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. Nowy 15-sekundowy spot produktowy, emitowany w TV i mediach online od 10 lutego, skupia się na zaletach najnowszej taryfy– proFirma NOVA z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł na start. W ramach najnowszej propozycji operatora, właściciele małych i średnich firm mogą korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci oraz z aż 10 GB Internetu, a wszystko to przy abonamencie za 119,99 zł. Jak zawsze na stałych klientów T-Mobile czekają dodatkowe benefity – darmowe minuty na połączenia wychodzące (wymienne na SMS-y) w krajach Unii Europejskiej.

Od początku lutego wraca również znany z pierwszej odsłony kampanii spot z Tomaszem Kotem, który wcielając się w rolę mechanika, przypomni nowy standard obsługi klienta biznesowego w T-Mobile.

Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, obejmujące radio, kanały społecznościowe, VOD oraz display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

Kreacje do 30-sekundowego spotu przygotowała agencja Bridge2Fun, natomiast 15-sekundowy spot produktowy opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), zaś za działania w mediach społecznościowych – agencja Blueberry. Materiały BTL do sieci sprzedaży opracowała Agencja G7.

Źródło: T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(spam: kryptoreklama sieci T-Mobile)

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764