logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot z udziałem żony policjanta zmarłego na COVID-19

  PR 02.04.2021, przeczytano 408 razy

Jesteśmy w trakcie trzeciej fali pandemii COVID-19, a przed nami Święta Wielkanocne. To trudny czas dla nas wszystkich, w którym musimy wykazać się solidarnością i odpowiedzialnością. Od 1 do 3 kwietnia w telewizji emitowany będzie spot wideo nakłaniający Polaków do ograniczenia kontaktów społecznych oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa. Tym razem widzowie poznają tragiczną historię żony 39-letniego policjanta, który zmarł na COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-z-udzialem-zony-policjanta-zmarlego-na-covid-19,390890,artykul.html

Śmierć 39-letniego policjanta – osobiste wyznanie żony

- To moja historia. Prawdziwa historia. Wirus zabił mi męża – tak o swojej tragedii, w poruszającym wystąpieniu mówi Katarzyna Czereba, żona policjanta, który zmarł na COVID-19. Młodszy aspirant dzielnicowy z Rewiru Dzielnicowych Komendy Powiatowej Policji w Leżajsku Tomasz Czereba był zakażony COVID-19. 24 listopada 2020 r., po ciężkiej walce o życie, 39-letni policjant zmarł. Osierocił dwie córeczki w wieku 9 i 14 lat.

Pani Katarzyna zdecydowała się opowiedzieć o tym, co spotkało jej rodzinę ku przestrodze wszystkich, którzy nie dostrzegają zagrożenia, jakie stwarza COVID-19. W poruszającym spocie wideo wdowa po zmarłym policjancie apeluje, by „nie lekceważyć tej choroby, nie ryzykować, nie grać w tę śmiercionośną grę”.

Trudne chwile rodziny zmarłego policjanta

Zrozpaczona pani Katarzyna nie może pogodzić się z odejściem męża. Z pustką, na którą nie można się przygotować.

- Uczył grać w piłkę moją córkę. Już nigdy nie zobaczy taty, który jej zawsze kibicował – kontynuuje w nagraniu wdowa po zmarłym policjancie. Tym osobistym wyznaniem pani Katarzyna chce trafić do osób, które dzięki odpowiedzialnemu zachowaniu i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa, wciąż mogą uchronić siebie i swoich bliskich przed zakażeniem COVID-19.

Odpowiedzialność i solidarność podczas trzeciej fali pandemii oraz zbliżających się świąt

– Wszystko zależy od Ciebie. Zrób wszystko, by spotkać się na święta z rodziną za rok – przestrzega pani Katarzyna na zakończenie poruszającego spotu. Trzecia fala pandemii i zbliżające się święta Wielkanocne to czas, w którym musimy wykazać się wzajemną solidarnością i odpowiedzialnością. Chroń siebie i swoich bliskich. Ogranicz kontakty społeczne i zostań w domu. Przestrzegaj obowiązujących ograniczeń i zasad bezpieczeństwa. Spraw, aby święta były bezpieczne dla Ciebie i innych.

Tomasz Czereba – oddany służbie policjant

– Ciepły, życzliwy i uśmiechnięty. W codziennej służbie zawsze można było na niego liczyć. Był odpowiedzialnym i sumiennym policjantem, ale przede wszystkim wspaniałym kolegą – tak Tomasza Czerebę wspominają koledzy z Komendy.

Tomasz Czereba służył w Policji ponad 9 lat. Jako dzielnicowy, zawsze blisko ludzi i w pełni oddany służbie. Koledzy z komendy wspominają jak w kwietniu 2019 r. uratował życie 52-letniemu mieszkańcowi Leżajska, który leżał bez oznak życia na chodniku. Udzielił mu pierwszej pomocy, udrożnił drogi oddechowe, wezwał karetkę pogotowia. Dzięki jego działaniu mężczyzna zaczął oddychać i bezpiecznie trafił pod opiekę lekarzy – pisze Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie.

Źródło: Centrum Informacyjne Rządu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764