logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot: Nike świętuje nowy rekord świata w maratonie

  PR 18.09.2018, przeczytano 1110 razy
ilustracja

Marka Nike prezentuje nowy klip  z serii Just Do It − „Fastest Ever”. Jego bohaterem został Eliud Kipchoge, który podczas niedzielnego maratonu w Berlinie ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie. Biegacz  ukończył zawody z czasem 2:01:39 i tym samym poprawił dotychczasowy najszybszy wynik aż o 78 sekund.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot%3A-nike-swietuje-nowy-rekord-swiata-w-maratonie,37936,artykul.html

Spot „Fastest Ever" to przede wszystkim wyraz uznania dla determinacji Kipchoge. Maratończyk nieustannie pragnie by być nie tylko najlepszym, ale także być najlepszym w historii. Wygrywając dziewięć z ostatnich 10 maratonów, w których startował, a także osiągając najszybszy czas na dystansie maratońskim w ramach projektu Breaking2, Kipchoge pokazał, że jego celem pozostaje pobicie światowego rekordu. Dla wszystkich biegaczy sukces Kipchoge to dowód na to, że uśmiechając się przez jeszcze jedną milę, przez jeden wyścig więcej, są bliżej realizacji nawet najbardziej śmiałych marzeń.

  • Więcej szczegółów oraz pozostałe spoty znajduje się na stronie nike.com/justdoit.

Źródło: Nike

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764