logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu

  PR 18.03.2022, przeczytano 423 razy
ilustracja

Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotawheel-testuje-bezpieczenstwo-zakupu-samochodu,395151,artykul.html

W swojej najnowszej platformie komunikacyjnej Spotawheel przekonuje, że kwestia bezpieczeństwa - zarówno w kontekście stanu technicznego samochodu jak również samej transakcji - jest kluczowa przy zakupie auta używanego. Kreacje zostały wyprodukowane w Polsce z przeznaczeniem także na rynki zagraniczne - grecki i rumuński.

Spoty prezentują krótkie, zabawne scenki, w których bohater stworzony przez markę - manekin do testów zderzeniowych - porównuje kupienie używanego auta w Spotawheel z zakupem z niepewnego źródła.

- Głównym celem najnowszej kampanii jest przekonanie odbiorców, że wybierając Spotawheel mogą mieć spokój i pewność, że zdecydowali się na sprawdzone, niezawodne auto. Na rynku samochodów używanych w Polsce działa wielu nieuczciwych sprzedawców, a stan oferowanych przez nich pojazdów często pozostawia wiele do życzenia, stwarzając tym samym realne zagrożenie dla kupującego. W Spotawheel oferujemy wyłącznie zweryfikowane technicznie pojazdy, a nasz proces zakupowy jest prosty i przyjazny – mówi Daniel Nowak, Marketing Manager Spotawheel w Polsce.

Wraz z nową komunikacją firma zaprezentowała także odświeżone logo oraz identyfikację wizualną. 30. i 15. sekundowe spoty reklamowe marki emitowane będą w stacjach ogólnotematycznych i tematycznych, a także serwisach VOD należących do grup TVN Media oraz Polsat Media. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja BBDO Warszawa, a media do kampanii kupił dom mediowy RL Media (Group One). Za komunikację PR marki odpowiada agencja Walk PR.

Spotawheel to międzynarodowy sprzedawca aut używanych, obecny w Polsce od 2019 roku. Dealer, jako pierwszy na polskim rynku, zaoferował innowacyjny model sprzedaży pojazdów z rynku wtórnego - w sposób zdalny, z darmową dostawą w dowolne miejsce w kraju i możliwością zwrotu auta bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Ponadto, każde z kilkuset samochodów oferowanych przez firmę posiada pisemny raport techniczny i gwarancję nawet do 5 lat.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764