logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu

  PR 18.03.2022, przeczytano 731 razy
ilustracja

Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotawheel-testuje-bezpieczenstwo-zakupu-samochodu,395151,artykul.html

W swojej najnowszej platformie komunikacyjnej Spotawheel przekonuje, że kwestia bezpieczeństwa - zarówno w kontekście stanu technicznego samochodu jak również samej transakcji - jest kluczowa przy zakupie auta używanego. Kreacje zostały wyprodukowane w Polsce z przeznaczeniem także na rynki zagraniczne - grecki i rumuński.

Spoty prezentują krótkie, zabawne scenki, w których bohater stworzony przez markę - manekin do testów zderzeniowych - porównuje kupienie używanego auta w Spotawheel z zakupem z niepewnego źródła.

- Głównym celem najnowszej kampanii jest przekonanie odbiorców, że wybierając Spotawheel mogą mieć spokój i pewność, że zdecydowali się na sprawdzone, niezawodne auto. Na rynku samochodów używanych w Polsce działa wielu nieuczciwych sprzedawców, a stan oferowanych przez nich pojazdów często pozostawia wiele do życzenia, stwarzając tym samym realne zagrożenie dla kupującego. W Spotawheel oferujemy wyłącznie zweryfikowane technicznie pojazdy, a nasz proces zakupowy jest prosty i przyjazny – mówi Daniel Nowak, Marketing Manager Spotawheel w Polsce.

Wraz z nową komunikacją firma zaprezentowała także odświeżone logo oraz identyfikację wizualną. 30. i 15. sekundowe spoty reklamowe marki emitowane będą w stacjach ogólnotematycznych i tematycznych, a także serwisach VOD należących do grup TVN Media oraz Polsat Media. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja BBDO Warszawa, a media do kampanii kupił dom mediowy RL Media (Group One). Za komunikację PR marki odpowiada agencja Walk PR.

Spotawheel to międzynarodowy sprzedawca aut używanych, obecny w Polsce od 2019 roku. Dealer, jako pierwszy na polskim rynku, zaoferował innowacyjny model sprzedaży pojazdów z rynku wtórnego - w sposób zdalny, z darmową dostawą w dowolne miejsce w kraju i możliwością zwrotu auta bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Ponadto, każde z kilkuset samochodów oferowanych przez firmę posiada pisemny raport techniczny i gwarancję nawet do 5 lat.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764