logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotify startuje w Rosji i na 12 innych europejskich rynkach

  PR 20.07.2020, przeczytano 273 razy
ilustracja

Spotify uruchomił swój serwis na 13 nowych rynkach europejskich w całej Europie w tym w Rosji, która jest w grupie 20 największych rynków serwisów streamingowych. Spotify już ma pozycję najpopularniejszego na świecie serwisu streamingowego audio, a po dzisiejszym rozszerzeniu obszaru działalności jest obecny na 92 rynkach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotify-startuje-w-rosji-i-na-12-innych-europejskich-rynkach,387831,artykul.html

13 nowych rynków, na których obecny jest Spotify obejmuje Albanię, Białoruś, Bośnię i Hercegowinę, Chorwację, Kazachstan, Kosowo, Mołdawię, Czarnogórę, Macedonię Północną, Rosję, Serbię, Słowenię i Ukrainę.

Podczas gdy ta wiodąca platforma pozwala na eksplorację świata muzyki na większej liczbie urządzeń niż jakikolwiek inny serwis, ekspansja Spotify w Europie nastąpiła w czasie, gdy konsumenci z tego regionu zaczęli doceniać streaming. Według Międzynarodowej Federacji Przemysłu Fonograficznego (IFPI), Rosja jest 17 pod względem wielkości rynkiem usług streamingowych na świecie i jest na dobrej drodze do zdobycia 10 miejsca do roku 2030. Zgodnie z danymi IFPI, ponad 87 procent miłośników muzyki w Rosji słucha jej za pośrednictwem serwisów streamingowych, w porównaniu z 61 procentami w skali globalnej i 68 procentami w USA. Począwszy od dzisiaj, Spotify oferuje zarówno konta bezpłatne jak i Premium na każdym z 13 nowych rynków.

- Dzisiejsze uruchomianie serwisu otwiera drzwi dla niemal 250 milionów fanów, którzy zyskali możliwość odkrywania w Spotify muzyki z całego świata, jak również dla artystów z regionu, którzy mają szansę zaprezentować swoją twórczość publiczności, żyjącej w coraz bardziej połączonym świecie - powiedział Gustav Gyllenhammar, wiceprezes Spotify ds. rozwoju rynków i subskrypcji. - Uruchomienie serwisu na tych rynkach jest ważnym etapem w podroży Spotify, w szczególności ze względu na możliwość powitania fanów muzyki i artystów z rozwijających się rynków muzycznych, jak Rosja, gdzie streaming jest rozpowszechniony i gdzie dostrzegamy znaczące możliwości dla Spotify.

W ramach ogłoszonej dzisiaj ekspansji Spotify, wprowadzono 200 nowych playlist, na których znaleźli się artyści z całego regionu, których twórczość jest teraz dostępna dla fanów na całym świecie. W celu podkreślenia bogatej kultury muzycznej Rosji, Spotify dodał niemal 100 playlist, w tym wyselekcjonowane playlisty jak Hip-Hop Cannon czy New Music Friday Russia oraz playlisty „This is” przedstawiające popularnych rosyjskich artystów. Spersonalizowane playlisty Spotify jak Twój Radar Premier, Twoja składanka Daily Mix czy Odkryj w tym tygodniu, które tworzone są na podstawie tego, co zainteresowało poszczególnych słuchaczy, są również obecnie dostępne w języku rosyjskim.

Źródło: Spotify Technology S.A.

www.spotify.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook wniósł pozwy przeciwko czterem osobom, oskarżając ich o sprzedawanie fałszywych obserwatorów na Instagramie.
Polscy influencerzy modowi
W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy. Ich poczynania na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys. Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów),...
Radio Tok FM i Tokfm.pl wspierają strajk kobiet
W środę, 28 października 2020 r. - w dniu strajku kobiet antenę Radia TOK FM zdominuje temat protestów i sytuacji politycznej w Polsce. Redakcja stacji będzie m.in. relacjonować wydarzenia w całym kraju oraz przedstawiać wypowiedzi ludzi kultury i mediów wspierających strajk, a także zaprosi słuchaczki i słuchaczy do dyskusji w ramach specjalnych wydań programu...
Gazeta.pl wspiera strajk kobiet zmieniając stronę główną i logo
28 października 2020 r. Gazeta.pl doda do swojego logo symbol strajku kobiet - błyskawicę i hasło "Kobiety walczą", wspierając protesty i wolność wyboru. Tego dnia zmieni się też strona główna portalu, na której w ramach strajku zostanie opublikowanych mniej tekstów informacyjnych, które zastąpi specjalna deklaracja zespołu portalu.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że konferencje, kongresy i targi zostały usunięte z budżetów marketingowych większości firm. Choć jeszcze do niedawna można je było organizować offline, niektóre marki zdecydowały się zupełnie zawiesić działania w tym obszarze, zakładając, że większość z klientów i tak nie wzięłaby w nich udziału.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764