logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkaj się z nami podczas Pikniku Technologicznego Integart 2022!

   17.07.2022, przeczytano 1853 razy
ilustracja

TRZY MIASTA - TRZY DNI – TRZY PRZEWODNIE TEMATY I STREFY KREATYWNOŚCI! Startujemy już 27 lipca!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkaj-sie-z-nami-podczas-pikniku-technologicznego-integart-2022%21,396620,artykul.html

Terminy i lokalizacje:

  • Lublin – 27-29.07,
  • Rzeszów – 03-05.08,
  • Bydgoszcz – 17-19.08.

Wejdź na www.pikniktechnologiczny.pl i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy! wybierz wiodącą tematykę, która jest dla Ciebie interesująca i z której chciałbyś skorzystać! Bez ograniczeń!

Dlaczego warto być z nami? Poza doskonałą, piknikową atmosferą gwarantujemy:

  • wiedzę, doświadczenie w zakresie technologii druku, cięcia i frezowania,
  • pokazy instruktażowe druku oraz cięcia na ploterze stołowym F1612 oraz ploterach rolowych Summa,
  • nowości mediowe 2022 wraz z atrakcyjnymi ofertami sprzedaży – tylko dla uczestników Pikniku,
  • wzornik mediów zadrukowanych na drukarkach lateksowych serii 700/800/W – Let’s print more!
  • nie zabraknie bardzo atrakcyjnych ofert handlowych, a w strefie Food & Chill odbywać się piknikowe rozmowy o technologii i mediach i wiele więcej…

Po prostu…musisz tu być! Wybierz tematykę spotkań oraz termin. Wystarczy parę chwil abyś zarejestrował swój udział online! Bezpłatnie, z gwarancją noclegu!

Zapraszamy!

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764