logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkania Regionalne: PIAP zaprasza do Katowic i Warszawy

  PR 09.08.2016, przeczytano 619 razy

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych postanowił również w 2016 roku kontynuować tradycję spotkań regionalnych z Członkami Izby oraz potencjalnymi zainteresowanymi działaniami podejmowanymi przez PIAP firmami z branży artykułów promocyjnych. Podczas wydarzenia odbędzie się atrakcyjne szkolenie – uczestnicy będą mogli zasięgnąć specjalistycznej porady eksperta, który będzie gościem spotkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkania-regionalne%3A-piap-zaprasza-do-katowic-i-warszawy,29542,artykul.html

Na spotkania regionalne PIAP zostaną zaproszeni  Członkowie PIAP – dostawcy artykułów reklamowych oraz agencje reklamowe, jak również  firmy branżowe, nie będące Członkami stowarzyszenia.

Głównym celem Spotkań Regionalnych PIAP ma być poznanie aktualnych bieżących problemów rynku artykułów promocyjnych, uzyskanie informacji w jaki sposób Polska Izba Artykułów Promocyjnych ma odegrać rolę w rozwiązaniu bieżących ważnych problemów branży. Ważnym celem jest również integracja branży i wzajemne poznanie się.

Na najbliższych spotkaniach w Katowicach i Warszawie uczestnicy będą mogli zasięgnąć profesjonalnej opinii eksperta – na obu spotkaniach będziemy gościć Tomasza Teleja – trenera biznesu, konsultanta i coacha, mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Spotkanie Regionalne PIAP Katowice 24.08.2016 oraz Warszawa 20.09.2016:

Prelegent: Tomasz Telej - coach, trener bussinesu, certyfikowany NLP Master Coach oraz Master Time Line Therapy w American Board of NLP. Członek Izby Coachingu. Przedsiębiorca, mówca motywacyjny, doświadczony sprzedawca i doradca biznesowy.Od dziewięciu lat zajmuje się tworzeniem struktur sprzedażowych w branży network marketingu. Zarządza grupą kilkudziesięciu przedsiębiorców, gdzie wdraża coaching sprzedażowy jako skuteczne narzędzie rozwoju w zespołach handlowych.

Tematyka Spotkania:
StoryTelling - jak prezentować żeby skutecznie omijać "NIE" w biznesie
Umiejętność barwnego prezentowania oraz opowiadania pasjonujących historii pomaga budować ciekawość oraz motywować do działania. Storytelling jako narzędzie stosowane w biznesie daję sprzedawcy przestrzeń do zbudowania zaufania z klientem poprzez wzbudzenie pozytywnych emocji w trakcie prezentowania oferty. Najlepsi sprzedawcy to ci, którzy wiedzą jak łączyć logiczną część prezentacji z tą emocjonalną stosując inspirujące opowieści.

Stosując w swojej pracy Story Telling, jako:

  • przedsiębiorca, który sprzedaje swoją ofertę nie prowokujesz reakcji obronnej klienta a uświadamiasz potrzebę i przyśpieszasz decyzję o zakupie.
  • mówca, trener inspirujesz uczestników do zmiany na poziomie zachowań oraz przekonań.
  • menadżer pobudzasz do refleksji swoich pracowników tym samym pomagając znaleźć najlepsze rozwiązania, dzięki którym zrealizują założone cele.


Podczas spotkania dowiedzą się Państwo, jaką moc mają słowa przez Państwa wypowiadane oraz jak poprzez opowiadane historie skutecznie wpływać na swoich słuchaczy.

Harmonogram najbliższych spotkań:

Katowice 24 sierpnia 2016 godzina 11.00
Focus Hotels Katowice Chorzów, ul. Armii Krajowej 15, 41-506 Chorzów
WSKAZÓWKI DOJAZDU
z ramienia Zarządu PIAP udział wezmą:
Edyta Lisowska - Członek Zarządu PIAP
Monika Łabęcka - Członek Zarządu PIAP
Katarzyna Wojniak - Dyrektor Biura Zarządu PIAP

Warszawa 20 września 2016 roku godzina 11.00

JM Hotel, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
WSKAZÓWKI DOJAZDU
z ramienia Zarządu PIAP udział wezmą:
Magdalena Owczarska - Członek Zarządu PIAP
Zbigniew Grzeszczuk - Członek Zarządu PIAP
Wojciech Wąsowski - Członek Zarządu PIAP
Katarzyna Wojniak - Dyrektor Biura Zarządu PIAP

Czekamy na Państwa zgłoszenia i potwierdzenia udziału w wydarzeniu:
Biuro Zarządu PIAP: biuro(at)piap-org.pl, tel.791 354 426 Kontakt: Katarzyna Wojniak
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764