logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkania z biznesem: historia sukcesu drukarni Colonel

  PR 01.03.2006, przeczytano 946 razy
ilustracjastrzałka
Klub pod Jaszczurami

28 lutego o godz. 18.00 w krakowskim Klubie Pod Jaszczurami odbyła się kolejna odsłona „Spotkań z biznesem”. Gościem najbliższego spotkania będzie Karol Marzec, twórca sukcesu drukarni Colonel – twórcy najbardziej poczytnych tytułów książkowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkania-z-biznesem%3A-historia-sukcesu-drukarni-colonel,3610,artykul.html

Studenckie Forum Business Centre Club Małopolska, organizator projektu, przekonuje tym samym do tego, iż droga do sukcesu zależy głównie od pomysłu i determinacji w jego realizacji.

„Spotkań z biznesem” czyli amerykański sen po polsku
„Spotkania z biznesem” to comiesięczne, cykliczne, spotkania najbardziej znanych przedsiębiorców z młodzieżą, mające miejsce w Klubie Pod Jaszczurami. Gośćmi wieczorów są zawsze osoby, które swoją przedsiębiorczą postawą i spektakularnym sukcesem udowodnili, iż pomysł na biznes oraz determinacja w jego realizacji to jedyne determinanty powodzenia na rynku pracy. W trakcie wieczoru przedsiębiorcy przekonują młodych ludzi do tego, iż w Polsce można osiągnąć sukces na miarę najlepszych! Organizatorem spotkania jest Studenckie Forum Business Centre Club Małopolska, partonem hanorowym – Kanclerz Loży Małopolskiej BCC Marek Piwowarczyk.

Tym razem gościem wieczoru był Karol Marzec, założyciel i Prezes drukarnii Colonel. Osoba, która swoją ciężką pracą, marzeniom oraz wrodzonej charyzmie krok po kroku doszła do modelu najwyższego biznesu. Firma założona w 1991 roku dziś funkcjonuje w oparciu o najbardziej innowacyjną technologię poligraficzną. Materiały drukowane przez Colonel trafiają na rynek całej europejski. Prezes Marzec podczas spotkania opowiedział o swoich początkach, obawach, sukcesach oraz podzielił się radą z młodym człowiekiem, odnośnie tego jak poradzić sobie na rynku pracy w dzisiejszych czasach.

Źródło: Studenckie Forum Business Centre Club Małopolska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764