WIADOMOŚCI

Spotkanie autorskie z Andrzejem Pągowskim

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 119 razy

„Być jak Pągowski” to tytuł nowej książki Andrzeja Pągowskiego. Autor opowie o niej oraz o tym jak powstawała podczas wywiadu z Dorotą Wellman na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 18. listopada we wrocławskim Empiku Renoma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-autorskie-z-andrzejem-pagowskim,34459,artykul.html

Ponoć fajnie jest być Pągowskim. Czy rzeczywiście tak jest można będzie się przekonać już 18. listopada na spotkaniu autorskim, które odbędzie się w Empiku Renoma. Autor, Andrzej Pągowski opowie o tym jak powstała książka, mająca formę wywiadu, który przeprowadziła z nim Dorota Wellman. Jak na dziennikarkę z krwi i kości przystało zadaje ona liczne pytania, mniej i bardziej delikatne, intymne, drażliwe, a wszystko po to, by dowiedzieć się jak to jest, gdy życie codzienne miesza się ze sztuką. Choć nazwisko Pągowskiego jest powszechnie znane, to jednak mało wiemy o nim jako o osobie prywatnej, jego odczuciach, sympatiach i nadziejach. Lektura książki przybliża tę postać, a spotkanie autorskie z pewnością dopełni dzieła.

Spotkanie poświęcone będzie promocji książki “Być jak Pągowski”, której premiera odbyła się 25. października, a towarzyszyć mu będzie wystawa plakatów Andrzeja Pągowskiego.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 95 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone