logo
WIADOMOŚCI

Spotkanie autorskie z Andrzejem Pągowskim

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 208 razy

„Być jak Pągowski” to tytuł nowej książki Andrzeja Pągowskiego. Autor opowie o niej oraz o tym jak powstawała podczas wywiadu z Dorotą Wellman na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 18. listopada we wrocławskim Empiku Renoma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-autorskie-z-andrzejem-pagowskim,34459,artykul.html

Ponoć fajnie jest być Pągowskim. Czy rzeczywiście tak jest można będzie się przekonać już 18. listopada na spotkaniu autorskim, które odbędzie się w Empiku Renoma. Autor, Andrzej Pągowski opowie o tym jak powstała książka, mająca formę wywiadu, który przeprowadziła z nim Dorota Wellman. Jak na dziennikarkę z krwi i kości przystało zadaje ona liczne pytania, mniej i bardziej delikatne, intymne, drażliwe, a wszystko po to, by dowiedzieć się jak to jest, gdy życie codzienne miesza się ze sztuką. Choć nazwisko Pągowskiego jest powszechnie znane, to jednak mało wiemy o nim jako o osobie prywatnej, jego odczuciach, sympatiach i nadziejach. Lektura książki przybliża tę postać, a spotkanie autorskie z pewnością dopełni dzieła.

Spotkanie poświęcone będzie promocji książki “Być jak Pągowski”, której premiera odbyła się 25. października, a towarzyszyć mu będzie wystawa plakatów Andrzeja Pągowskiego.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone