logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie autorskie z Andrzejem Pągowskim

  PR 13.11.2017, przeczytano 542 razy

„Być jak Pągowski” to tytuł nowej książki Andrzeja Pągowskiego. Autor opowie o niej oraz o tym jak powstawała podczas wywiadu z Dorotą Wellman na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 18. listopada we wrocławskim Empiku Renoma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-autorskie-z-andrzejem-pagowskim,34459,artykul.html

Ponoć fajnie jest być Pągowskim. Czy rzeczywiście tak jest można będzie się przekonać już 18. listopada na spotkaniu autorskim, które odbędzie się w Empiku Renoma. Autor, Andrzej Pągowski opowie o tym jak powstała książka, mająca formę wywiadu, który przeprowadziła z nim Dorota Wellman. Jak na dziennikarkę z krwi i kości przystało zadaje ona liczne pytania, mniej i bardziej delikatne, intymne, drażliwe, a wszystko po to, by dowiedzieć się jak to jest, gdy życie codzienne miesza się ze sztuką. Choć nazwisko Pągowskiego jest powszechnie znane, to jednak mało wiemy o nim jako o osobie prywatnej, jego odczuciach, sympatiach i nadziejach. Lektura książki przybliża tę postać, a spotkanie autorskie z pewnością dopełni dzieła.

Spotkanie poświęcone będzie promocji książki “Być jak Pągowski”, której premiera odbyła się 25. października, a towarzyszyć mu będzie wystawa plakatów Andrzeja Pągowskiego.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764