logo
WIADOMOŚCI

Spotkanie autorskie z Andrzejem Pągowskim

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 168 razy

„Być jak Pągowski” to tytuł nowej książki Andrzeja Pągowskiego. Autor opowie o niej oraz o tym jak powstawała podczas wywiadu z Dorotą Wellman na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 18. listopada we wrocławskim Empiku Renoma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-autorskie-z-andrzejem-pagowskim,34459,artykul.html

Ponoć fajnie jest być Pągowskim. Czy rzeczywiście tak jest można będzie się przekonać już 18. listopada na spotkaniu autorskim, które odbędzie się w Empiku Renoma. Autor, Andrzej Pągowski opowie o tym jak powstała książka, mająca formę wywiadu, który przeprowadziła z nim Dorota Wellman. Jak na dziennikarkę z krwi i kości przystało zadaje ona liczne pytania, mniej i bardziej delikatne, intymne, drażliwe, a wszystko po to, by dowiedzieć się jak to jest, gdy życie codzienne miesza się ze sztuką. Choć nazwisko Pągowskiego jest powszechnie znane, to jednak mało wiemy o nim jako o osobie prywatnej, jego odczuciach, sympatiach i nadziejach. Lektura książki przybliża tę postać, a spotkanie autorskie z pewnością dopełni dzieła.

Spotkanie poświęcone będzie promocji książki “Być jak Pągowski”, której premiera odbyła się 25. października, a towarzyszyć mu będzie wystawa plakatów Andrzeja Pągowskiego.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone