logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie KRRiT i IAB Polska w sprawie obowiązku dokonania zgłoszenia o wpis do wykazu

  PR 04.03.2022, przeczytano 223 razy

W imieniu Zarządu IAB Polska dziękujemy panu przewodniczącemu i przedstawicielom KRRiT za dzisiejsze spotkanie dotyczące obowiązku dokonania zgłoszenia o wpis do wykazu przez twórców udostępniających materiały audiowizualne za pośrednictwem platform (YT, Tik Tok, Meta, Instagram i innych)


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-krrit-i-iab-polska-w-sprawie-obowiazku-dokonania-zgloszenia-o-wpis-do-wykazu,394989,artykul.html

W ostatnim czasie temat wywołał sporo zamieszania w branży i mediach, między innymi związanego z wątpliwościami, kto powinien zgłosić wpis do wykazu.

Bardzo doceniamy otwartość KRRiT w zakresie wypracowania wspólnych rozwiązań, w tym między innymi wprowadzenia wyłączeń wybranych podmiotów z obowiązku rejestracji, a co za tym idzie wyłączeń z innych obowiązków wynikających z ustawy ponad wpis do wykazu.

Branża cyfrowa wraz z KRRiT będzie dalej wspólnie pracować nad wypracowaniem konkretnych propozycji. Równolegle współpracujemy również z UOKiK w temacie oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Wierzymy, że wspólnie wypracujemy optymalne rozwiązania dla całego rynku.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764