logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie Medialeaders na Śląsku z Icon Strategies

  PR 19.06.2019, przeczytano 421 razy

25 czerwca, we wtorek na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie zorganizuje Icon Strategies. Patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-medialeaders-na-slasku-z-icon-strategies,382944,artykul.html

MediaLeaders to inicjatywa pro bono powołana do życia przez Piotra Zielińskiego, wydawcę Dzień Dobry TVN.  Podczas spotkań Piotr Zieliński przybliża specjalistom ds. komunikacji tajniki współpracy z redakcjami telewizyjnymi, na przykładzie pracy TVN. W spotkaniach uczestniczy od 20 do 40 osób.

Spotkanie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc ograniczona jest do 30, z czego dziesięć miejsc przeznaczonych jest dla członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Decyduje kolejność zgłoszeń. Chęć uczestnictwa można zgłaszać poprzez stronę projektu dostępną pod adresem: www.medialeaders.iconstrategies.pl

Dotychczas spotkania MediaLeaders odbywały się w Warszawie i Krakowie. Wzięło w nich udział łącznie ponad 300 specjalistów ds. komunikacji.

Za organizację spotkania odpowiada zespół Icon Strategies. Gospodarzem spotkania jest Stadion Sląski. Patronat nad całym cyklem spotkań MediaLeaders sprawuje Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Źródło: Icon Strategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764