logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie Medialeaders na Śląsku z Icon Strategies

  PR 19.06.2019, przeczytano 179 razy

25 czerwca, we wtorek na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie zorganizuje Icon Strategies. Patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-medialeaders-na-slasku-z-icon-strategies,382944,artykul.html

MediaLeaders to inicjatywa pro bono powołana do życia przez Piotra Zielińskiego, wydawcę Dzień Dobry TVN.  Podczas spotkań Piotr Zieliński przybliża specjalistom ds. komunikacji tajniki współpracy z redakcjami telewizyjnymi, na przykładzie pracy TVN. W spotkaniach uczestniczy od 20 do 40 osób.

Spotkanie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc ograniczona jest do 30, z czego dziesięć miejsc przeznaczonych jest dla członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Decyduje kolejność zgłoszeń. Chęć uczestnictwa można zgłaszać poprzez stronę projektu dostępną pod adresem: www.medialeaders.iconstrategies.pl

Dotychczas spotkania MediaLeaders odbywały się w Warszawie i Krakowie. Wzięło w nich udział łącznie ponad 300 specjalistów ds. komunikacji.

Za organizację spotkania odpowiada zespół Icon Strategies. Gospodarzem spotkania jest Stadion Sląski. Patronat nad całym cyklem spotkań MediaLeaders sprawuje Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Źródło: Icon Strategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O Artykule 13 podczas konferencji „Media przyszłości”
Prezentacja Konrada Dobrowolskiego, adwokata z kancelarii PwC Legal rozpocznie panel dyskusyjny „Wpływ nowych regulacji prawnych na sektor mediów”, który odbędzie się podczas organizowanej przez PAP konferencji „Media przyszłości” (4 grudnia 2019 r.). Dobrowolski poprowadzi również warsztaty na temat praw autorskich w kontekście ACTA2.
Wyborcza.pl i Orange Flex ze wspólną proekologiczną akcją
W poniedziałek, 18 listopada br. rozpoczęła się wyjątkowa, proekologiczna akcja Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl przygotowana we współpracy z Orange Flex pod hasłem "Bez śladu - Od Ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad". Internauci, którzy zdecydują się podjąć wyzwanie, nie tylko zdobędą wiedzę pozwalającą na co dzień żyć bardziej EKO, ale...
Prof. Mike Rosenberg poprowadzi autorskie warsztaty podczas konferencji „Media Przyszłości”
Wystąpienie prof. Mike'a Rosenberga, eksperta IESE Business School, będzie jednym z najważniejszych wydarzeń podczas organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” (4 grudnia br.). Dla uczestników konferencji prof. Rosenberg przygotował również warsztaty na temat perspektyw branży mediów w Polsce.
Peugeot partnerem Motortrend
Od 2 października użytkownicy platformy Player mają dostęp do wyjątkowej kolekcji. MotorTrend, jeden z najbardziej uznanych na świecie producentów programów motoryzacyjnych jest już obecny na polskim rynku. Teraz, miesiąc od debiutu, partnerem projektu została marka Peugeot.
Kultowe seriale poszukiwane
„Miodowe lata”, „Alternatywy 4” czy „Czterej Pancerni i pies” to tylko niektóre z polskich kultowych seriali, które do dzisiaj cieszą się ogromną popularnością wśród internautów. Każdego miesiąca kilka tysięcy użytkowników wpisuje w wyszukiwarkę tytuły produkcji z ubiegłych lat. Z okazji Światowego Dnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764