logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie PDSA – nowy rok, nowe wyzwania

  PR 21.01.2010, przeczytano 753 razy

W dniu 6 stycznia br. odbyło się w Warszawie pierwsze w tym roku spotkanie członków branżowego stowarzyszenia Polish Digital Signage Association. W trakcie zjazdu przedstawiono dotychczasowe efekty prac oraz inicjatywy poszczególnych zespołów, odpowiedzialnych z ramienia stowarzyszenia za promowanie technologii Digital Signage, wypracowanie spójnej metodologii oraz edukację rynku w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-pdsa--nowy-rok%2C-nowe-wyzwania,10093,artykul.html

W PDSA, do realizacji wyżej wymienionych celów, powołano sześć sztabów: Grupę Standaryzacji pojęć i definicji, Grupę Badawczą oraz Grupy do spraw: rozwoju systemów informacyjnych DS, edukacji rynku, jakości kontentu, a także opracowania pakietu korzyści członkowskich.

Ustalono, że głównym zadaniem zespołu ds. standaryzacji pojęć i definicji, w skład którego wchodzą eksperci z dziedziny Digital Signage, teoretycy sektora komunikacji wizualnej oraz praktycy bezpośrednio działający na rynku, jest przygotowanie i promowanie przejrzystych informacji, na temat pojęć i terminologii związanych z sektorem DS. Ma to ułatwić komunikację między podmiotami tworzącymi ten rynek, a odbiorcami systemów Digital Signage. Podsumowaniem pierwszego etapu działań tej grupy będzie wydanie szeroko promowanej, specjalistycznej encyklopedii o Digital Signage.

Zadaniem sztabu zajmującego się edukacją rynku będzie poszukiwanie grup docelowych zainteresowanych nośnikami DS - zarówno od strony reklamowej, jak i informacyjnej. Przede wszystkim komunikowani będą właściciele brandów, domów mediowych, obiektów handlowych oraz użyteczności publicznej. Ważnym elementem działań tej grupy będzie również aktywizacja rynku marketerów. Dla tego sektora planuje się zorganizowanie specjalnego spotkania połączonego z warsztatami, które pozwoli na lepsze poznanie technologii DS.

Zespół zajmujący się rozwojem systemów informacyjnych DS skupi się natomiast na skutecznym zainteresowaniu członkostwem w PDSA osób oraz instytucji, które nie są bezpośrednio związane z rynkiem reklamowym, ale są lub będą zainteresowane stworzeniem systemów informacyjnych DS (muzea, urzędy, sądy). Grupa zobowiązała się do przygotowania ewidencji case studies obrazujących wdrożenia DS w poszczególnych sektorach oraz opracowania materiałów informacyjnych. Natomiast ofertę marketingową dla potencjalnych członków PDSA realizuje wyznaczona do tego grupa ds. opracowania pakietu korzyści członkowskich.

Działania pozostałych zespołów wspierać merytorycznie będzie Grupa ds. kontentu. Zespół ten w najbliższym czasie przygotuje także opracowanie dotyczące prawnych aspektów emisji różnego rodzaju treści na nośnikach DS.

Źródło: PDSA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764