logo
WIADOMOŚCI

Spotkanie społeczności Youtube w Krakowie

Mateusz Zawiślak  PR 08.09.2017, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka

MeetUp Polska, spotkanie społeczności YouTube, przenosi się z Wrocławia do Krakowa – tegoroczna edycja odbędzie się 9 września w krakowskiej hali TAURON Arena Kraków. W dotychczasowych edycjach brało udział każdorazowo ok. 10 tys. uczestników, w tym roku organizatorzy spodziewają się co najmniej podwojenia tej liczby - zarówno ze względu na pojemność TAURON Arena Kraków, jak i na fakt, że impreza po raz pierwszy będzie niebiletowana. Partnerem tegorocznej imprezy został właściciel globalnej aplikacji Musical.ly, dzięki czemu jednym z punktów programu będzie konkurs The Muser Battle, organizowany przez Musical.ly w kilku wybranych krajach europejskich (w Polsce zagości po raz pierwszy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-spolecznosci-youtube-w-krakowie,33662,artykul.html

MeetUp Polska to spotkanie społeczności YouTube. Jego organizatorem jest agencja kreatywna i zarazem sieć partnerska GetHero. Cykl eventów MeetUp rozpoczął się w roku 2015 wraz z pierwszą wrocławską edycją, która odbyła się w Hali Stulecia. Do tej pory odbyły się 4 edycje tej imprezy: wrocławska w 2014 i 2015 roku, gdańska w 2016 roku i ponownie wrocławska w 2016 roku. Dodatkowo zostały zorganizowane dwie „subedycje” (współorganizowane z ESL) w katowickim Spodku w 2016 i 2017  roku, gdzie MeetUp był imprezą towarzyszącą dla Intel Extreme Masters, międzynarodowego turnieju e-sportowego. Tegoroczny MeetUp odbędzie się po raz pierwszy w Krakowie, 9 września w hali TAURON Arena Kraków.

- MeetUp to najważniejszy event zrzeszający społeczność YouTube. Przekrój uczestników jest niezwykle duży: młodzież szkolna wraz ze swoimi rodzicami, jak i młodzież licealna oraz osoby studiujące czy pracujące. Dla przedstawicieli starszych pokoleń, którzy nie zawsze rozumieją pasję swoich dzieci, jest to niesamowita możliwość by poznać od kulis świat YouTube i mediów społecznościowych, podpatrzeć na żywo twórców, których ich dziecko obserwuje w sieci na co dzień, poznać lepiej świat ludzi młodych i może nawet postarać się go zrozumieć. Po poprzednich edycjach mieliśmy wiele sygnałów, że rodzice w końcu zrozumieli czym ten YouTube jest. Dla rodziców na każdym evencie stworzone są specjalne strefy odpoczynku, w których starsi mogą się razem spotkać, porozmawiać w ciszy i spokoju i skorzystać z usług gastronomicznych - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu agencji GetHero, która jest organizatorem MeetUp. - Przenosiny do Krakowa to kolejny kamień milowy dla MeetUp. Będziemy tutaj mieli do dyspozycji zdecydowanie większą halę, w której pomieści się większa liczba uczestników. A frekwencja będzie w tym roku na pewno rekordowa, jako że po raz pierwszy wstęp na imprezę będzie darmowy - dodaje Tobiasz Wybraniec.

Dotychczas bilety na MeetUp kosztowały 40-50 zł i mimo to w kolejnych edycjach imprezy uczestniczyło każdorazowo ok. 10 tys. osób. W imprezie wzięło już udział 200 twórców i  YouTuberów.

Partnerem tegorocznej imprezy został właściciel globalnej aplikacji Musical.ly, dzięki czemu jednym z punktów programu będzie konkurs The Muser Battle, organizowany przez Musical.ly w kilku wybranych krajach europejskich (w Polsce zagości po raz pierwszy). Zostaną w nim wybrani najbardziej utalentowani twórcy (na podstawie najciekawszych klipów stworzonych z myślą o imprezie MeetUp).

Krótki film z jednej z poprzednich edycji MeetUp:


Źródło: MeetUp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
sobota 21.07.2018, 85 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone