logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie społeczności Youtube w Krakowie

  PR 08.09.2017, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

MeetUp Polska, spotkanie społeczności YouTube, przenosi się z Wrocławia do Krakowa – tegoroczna edycja odbędzie się 9 września w krakowskiej hali TAURON Arena Kraków. W dotychczasowych edycjach brało udział każdorazowo ok. 10 tys. uczestników, w tym roku organizatorzy spodziewają się co najmniej podwojenia tej liczby - zarówno ze względu na pojemność TAURON Arena Kraków, jak i na fakt, że impreza po raz pierwszy będzie niebiletowana. Partnerem tegorocznej imprezy został właściciel globalnej aplikacji Musical.ly, dzięki czemu jednym z punktów programu będzie konkurs The Muser Battle, organizowany przez Musical.ly w kilku wybranych krajach europejskich (w Polsce zagości po raz pierwszy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-spolecznosci-youtube-w-krakowie,33662,artykul.html

MeetUp Polska to spotkanie społeczności YouTube. Jego organizatorem jest agencja kreatywna i zarazem sieć partnerska GetHero. Cykl eventów MeetUp rozpoczął się w roku 2015 wraz z pierwszą wrocławską edycją, która odbyła się w Hali Stulecia. Do tej pory odbyły się 4 edycje tej imprezy: wrocławska w 2014 i 2015 roku, gdańska w 2016 roku i ponownie wrocławska w 2016 roku. Dodatkowo zostały zorganizowane dwie „subedycje” (współorganizowane z ESL) w katowickim Spodku w 2016 i 2017  roku, gdzie MeetUp był imprezą towarzyszącą dla Intel Extreme Masters, międzynarodowego turnieju e-sportowego. Tegoroczny MeetUp odbędzie się po raz pierwszy w Krakowie, 9 września w hali TAURON Arena Kraków.

- MeetUp to najważniejszy event zrzeszający społeczność YouTube. Przekrój uczestników jest niezwykle duży: młodzież szkolna wraz ze swoimi rodzicami, jak i młodzież licealna oraz osoby studiujące czy pracujące. Dla przedstawicieli starszych pokoleń, którzy nie zawsze rozumieją pasję swoich dzieci, jest to niesamowita możliwość by poznać od kulis świat YouTube i mediów społecznościowych, podpatrzeć na żywo twórców, których ich dziecko obserwuje w sieci na co dzień, poznać lepiej świat ludzi młodych i może nawet postarać się go zrozumieć. Po poprzednich edycjach mieliśmy wiele sygnałów, że rodzice w końcu zrozumieli czym ten YouTube jest. Dla rodziców na każdym evencie stworzone są specjalne strefy odpoczynku, w których starsi mogą się razem spotkać, porozmawiać w ciszy i spokoju i skorzystać z usług gastronomicznych - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu agencji GetHero, która jest organizatorem MeetUp. - Przenosiny do Krakowa to kolejny kamień milowy dla MeetUp. Będziemy tutaj mieli do dyspozycji zdecydowanie większą halę, w której pomieści się większa liczba uczestników. A frekwencja będzie w tym roku na pewno rekordowa, jako że po raz pierwszy wstęp na imprezę będzie darmowy - dodaje Tobiasz Wybraniec.

Dotychczas bilety na MeetUp kosztowały 40-50 zł i mimo to w kolejnych edycjach imprezy uczestniczyło każdorazowo ok. 10 tys. osób. W imprezie wzięło już udział 200 twórców i  YouTuberów.

Partnerem tegorocznej imprezy został właściciel globalnej aplikacji Musical.ly, dzięki czemu jednym z punktów programu będzie konkurs The Muser Battle, organizowany przez Musical.ly w kilku wybranych krajach europejskich (w Polsce zagości po raz pierwszy). Zostaną w nim wybrani najbardziej utalentowani twórcy (na podstawie najciekawszych klipów stworzonych z myślą o imprezie MeetUp).

Krótki film z jednej z poprzednich edycji MeetUp:


Źródło: MeetUp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764