logo
WIADOMOŚCI

Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych

  PR 19.10.2018, przeczytano 208 razy

Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds. elektronizacji przybliży szczegóły nowych realiów w zamówieniach publicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-w-idea-hub%3A-zakupy-on-line-w-nowej-rzeczywistosci-zamowien-publicznych,379807,artykul.html

18 października w życie weszły duże zmiany w zamówieniach publicznych. Dotyczą one m.in. organizacji i prowadzenia przetargów. Co przewidują? Przede wszystkim wejście ery elektronizacji w sektor zamówień publicznych, w tym rezygnację z formy papierowej przetargów. Od teraz będą one organizowane i prowadzone za pośrednictwem platformy eZamówienia. Choć nowe prawo w pełni wejdzie w życie dopiero w 2020 roku, już teraz przedsiębiorcy muszą przygotować się do nowej rzeczywistości. Czy warto się rejestrować? Z czym to się wiąże? Czym różni się oferta b2b od oferty dla sektora państwowego? Jak realnie poszerzyć rynek zbytu mojej firmy? Poznaj najbardziej powszechne narzędzie w Polsce do składania ofert dla sektora publicznego i zwiększ realnie ilość klientów.

Pora przygotować się na zmiany zachodzące w sektorze zamówień publicznych. W jaki sposób? Już w najbliższy czwartek, 25 października podczas bezpłatnego spotkania dla przedsiębiorców w roli eksperta wystąpi Mateusz Bartosiewicz, doradca ds. elektronizacji. Wdrożył elektroniczne narzędzia zakupowe w 160 jednostkach samorządu, sektorówce, spółkach miejskich i biznesie. Ponadto prowadzi prelekcje oraz warsztaty w ramach konferencji dla wykonawców, jak i zamawiających.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapisy dostępne są pod adresem garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone