logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych

  PR 19.10.2018, przeczytano 232 razy

Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds. elektronizacji przybliży szczegóły nowych realiów w zamówieniach publicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-w-idea-hub%3A-zakupy-on-line-w-nowej-rzeczywistosci-zamowien-publicznych,379807,artykul.html

18 października w życie weszły duże zmiany w zamówieniach publicznych. Dotyczą one m.in. organizacji i prowadzenia przetargów. Co przewidują? Przede wszystkim wejście ery elektronizacji w sektor zamówień publicznych, w tym rezygnację z formy papierowej przetargów. Od teraz będą one organizowane i prowadzone za pośrednictwem platformy eZamówienia. Choć nowe prawo w pełni wejdzie w życie dopiero w 2020 roku, już teraz przedsiębiorcy muszą przygotować się do nowej rzeczywistości. Czy warto się rejestrować? Z czym to się wiąże? Czym różni się oferta b2b od oferty dla sektora państwowego? Jak realnie poszerzyć rynek zbytu mojej firmy? Poznaj najbardziej powszechne narzędzie w Polsce do składania ofert dla sektora publicznego i zwiększ realnie ilość klientów.

Pora przygotować się na zmiany zachodzące w sektorze zamówień publicznych. W jaki sposób? Już w najbliższy czwartek, 25 października podczas bezpłatnego spotkania dla przedsiębiorców w roli eksperta wystąpi Mateusz Bartosiewicz, doradca ds. elektronizacji. Wdrożył elektroniczne narzędzia zakupowe w 160 jednostkach samorządu, sektorówce, spółkach miejskich i biznesie. Ponadto prowadzi prelekcje oraz warsztaty w ramach konferencji dla wykonawców, jak i zamawiających.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapisy dostępne są pod adresem garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764