logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie Zarządu PIAP

  PR 24.11.2016, przeczytano 586 razy
ilustracjastrzałka

Spotkanie nowego składu Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych odbyło się w Łodzi, 17 listopada br. Spotkanie było okazją do nakreślenia planów Izby na najbliższy rok, który z uwagi na obchodzony jubileusz 10-lecia, zapowiada się wyjątkowo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-zarzadu-piap,30625,artykul.html

W spotkaniu Zarządu PIAP wzięli udział: Edyta Lisowska - Prezes PIAP, Tomasz Chwiłowicz - Wiceprezes PIAP, Magda Owczarska - Wiceprezes PIAP, Członkowie Zarządu: Monika Dziewońska, Anna Roszczak, Maciej Dembiński, Wojciech Wąsowski oraz Katarzyna Wojniak - Dyrektor Biura Zarządu PIAP. Uczestnicy omówili plany Izby na 2017 rok oraz zalecenia Komisji Rewizyjnej, które zostały przekazane na ręce Zarządu podczas ostatniego Walnego Zebrania Członków PIAP.

Podczas spotkania rozmawiano na temat koncepcji okładki katalogu PIAP oraz stoiska targowego, jakie będzie towarzyszyło promocji Izby podczas targów w przyszłym roku. Dużo czasu zajęło planowanie przyszłorocznych obchodów 10-lecia PIAP i jubileuszowego eventu. Z tej okazji przyszłoroczne Walne Zebranie PIAP będzie miało również wyjątkową formę spotkania integracyjnego połączonego ze świętowaniem. W planach jest także przygotowanie filmu promującego Izbę, który będzie wizytówką PIAPu i narzędziem do zdobywania nowych członków. Obchody 10-lecia są doskonałą okazją, do przygotowania materiału multimedialnego.

Zarząd chce także zintensyfikować działania marketingowe promujące upominek reklamowy i Członków PIAP poza naszą branżę. Informacje na temat działań Izby i skuteczności upominków pojawiają się już m.in. w czasopiśmie skierowanym do branży prawniczej Law Bussines Quality oraz czasopiśmie skierowanym do kobiet sukcesu: Imperium Kobiet. Regularnie działania reklamowe prowadzone są także w magazynie Marketer+.

Zarząd PIAP zamierza także kontynuować tradycję spotkań regionalnych PIAP również w 2017 roku wraz z organizacją bezpłatnych szkoleń z zakresu interaktywnych form reklamy oraz strategii rozwojowej firmy. Po raz kolejny przeprowadzone zostaną także badania branżowe. Tym razem jednak Zarząd PIAP podejmie się próby zlecenia przeprowadzenia badania niezależnej firmie badawczej lub uczelni wyższej, a celem badań będzie przede wszystkim określenie wielkość rynku.

Posiadanie takich danych zwiększy prestiż PIAPu, jako reprezentanta branży i będzie ważną kartą przetargową  podczas działań lobbingowych. W nadchodzącym roku PIAP zamierza także zintensyfikować swoje działania lobbingowe, żeby umocnić swoją pozycję ważnego podmiotu gospodarczego i wzmocnić głos firm z branży reklamowej. W tym celu konieczna będzie większa aktywność firm członkowskich.

Rok 2017 zapowiada się bardzo obiecująco, pracowicie ale przede wszystkim jeszcze bardziej owocnie. Ilość inicjatyw podejmowanych przez Izbę z roku na rok się zwiększa, przez co rośnie także jej rozpoznawalność i pozycja.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764