logo
WIADOMOŚCI

Sztuczna inteligencja od Veturai na Festiwalmarketingu.pl

  PR 10.08.2018, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Firma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w reklamie zewnętrznej i elektronice reklamowej – po raz pierwszy przedstawi swoje produkty na wrześniowych targach reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-od-veturai-na-festiwalmarketingu.pl,37553,artykul.html

Veturai jest producentem urządzeń wykorzystujących algorytmy wizji komputerowej, np. Distracted Driver Detector – wykrywającego niebezpieczne zachowania kierowców na podstawie analizy obrazu z kamery umieszczonej w pojeździe.

Zespół posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w budowie algorytmów uczenia maszynowego i rozwiązań big data w marketingu internetowym, medycynie, bezpieczeństwie, branży motoryzacyjnej i finansach.  Veturai proaktywnie podchodzi do potrzeb klienta i wdraża całościowe rozwiązania.

Podczas targów zostanie zaprezentowany najnowszy produkt - Outdoor Analytics & Targeting (inaczej Oat) - algorytm sztucznej inteligencji, który na podstawie obrazu wideo, w czasie rzeczywistym:

  • wykrywa przechodniów zwracających uwagę na reklamę,
  • rozpoznaje ich płeć oraz wiek,
  • dopasowuje wyświetlane reklamy do profilu demograficznego osób na nią patrzących.

Rozwiązanie pozwala efektywnie monitorować skuteczność reklamy w dotarciu do określonych grup konsumentów, jak również personalizować reklamę w celu optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.  

- Oat przenosi do świata reklamy outdoorowej rozwiązania sprawdzone w reklamie internetowej (audience targeting, performance monitoring, ad impressions), które uczyniły AdTech dominującą częścią branży reklamowej – wyjaśnia Konrad Kostrzewa, CEO Veturai.

ilustracjastrzałka

Veturai zachęca do odwiedzenia stoiska R1osoby, które chcą zapoznać się z nowatorskimi urządzeniami oferowanymi przez firmę.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone