logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spoty akcji T‑Mobile z tłumaczeniem na język migowy

  PR 24.08.2018, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Akcja T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami skierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów, niezależnie od sieci z której korzystają. Biorą w niej udział wszyscy, którzy dzięki swojej aktywności fizycznej, pokonując kilometry, realizują wspólny cel i tym samym sprawiają, że kolejne środki pieniężne trafiają do najbardziej potrzebujących. A walczymy już o 6. milion :) W tym roku po raz pierwszy komunikację o projekcie i zasadach włączenia do niego przygotowano również do osób głuchych. Spoty telewizyjne, zachęcające do włączenia się do wspólnego pomagania, tłumaczone są na język migowy


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spoty-akcji-t%E2%80%91mobile-z-tlumaczeniem-na-jezyk-migowy,37678,artykul.html

Trwa szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Po raz kolejny Polacy łączą się we wspólnym zbieraniu kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze, przeznaczone zostaną na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci, znajdujących się pod opieką fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Akcji, jak co roku,  towarzyszą działania promocyjne oraz informacyjne, w tym spoty telewizyjne, emitowane na antenie TVN. Po raz pierwszy materiały te przetłumaczone zostały na język migowy. Za realizację spotów odpowiadał dom produkcyjny Dynamo.

T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, to akcja, która motywuje do przełamywania barier, osobistych oraz społecznych. Dotyczy to zarówno dzieci, które dzięki przekazanym pieniądzom mają szansę na dobre i radosne życie, jak i uczestników, którzy pokonują dzięki niej swoje słabości. W tym roku wymiar integracji społecznej nabrał szczególnego znaczenia. Do grona Ambasadorów akcji dołączyła Iwona Cichosz, niesłysząca od urodzenia tłumaczka języka migowego, która od wielu lat działa na rzecz społeczności osób głuchoniemych. Cichosz, która jest również aktorką i tancerką, inspiruje innych do aktywnego życia, a teraz również do włączenia się w akcję T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Wsparciem dla działań Ambasadorki są spoty reklamowe, zachęcające do włączenia się w akcję, tłumaczone na język migowy.

- Od początku naszej akcji udowadniamy, że w pomaganiu najważniejsze jest wspólne działanie, a to możliwe jest tylko wtedy, kiedy jesteśmy wolni od podziałów i kiedy ważny cel, który nam przyświeca, pozwala pokonywać wszelkie bariery, mentalne i fizyczne - mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile Polska. - Chcemy aktywizować wszystkie osoby, bo prawda jest taka, że dobro tkwi w każdym z nas. Czasami tylko potrzebny jest prosty mechanizm, żeby je w sobie obudzić. I my ten prosty mechanizm udostępniamy – dodaje Rybak-Dowżyk.

Zasady włączenia się w akcję są proste i niezmienne – po pobraniu darmowej aplikacji Endomondo i dołączeniu do rywalizacji „Pomoc Mierzona Kilometrami” wystarczy wybrać jedną z aktywności klasyfikowanej w akcji i rejestrować każdy swój trening.

Partnerami akcji są: Telewizja TVN, Radio RMF FM, Onet SA oraz Endomondo.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764