logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spoty branży handlowej na Facebooku i Youtubie

  PR 08.06.2017, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

Ponad połowa polskich internautów oglądała spoty branży handlowej. Ikea, Zalando i Lidl to marki, których reklamy wideo online odtwarzało najwięcej użytkowników sieci. Najwięcej spotów zachęcających do zakupów zostało wyemitowanych na Facebooku, YouTubie i w serwisach Grupy Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spoty-branzy-handlowej-na-facebooku-i-youtubie,32751,artykul.html

W branży handlowej Ikea najmocniej promowana w wideo online

Spoty marki Ikea dotarły do 5 mln osób, czyli 18,2 proc. polskich użytkowników surfujących po sieci na komputerach stacjonarnych i laptopach (źródło: gemiusAdReal). Do Ikei należy również rekordowa liczba odsłon – reklamy wideo online tej marki wyświetlono 15,1 mln razy. Na drugim miejscu znalazły się reklamy internetowego sklepu Zalando. Jego kreacje dotarły do co szóstego internauty – 4,6 mln osób. Również w liczbie wyświetleń Zalando zajęło drugą pozycję z wynikiem 13,6 mln odsłon. Trzeci w zestawieniu jest Lidl, którego spoty oglądało 2,9 mln osób. Pod względem odtworzeń (7,7 mln) wyraźnie ustępuje on jednak Biedronce, której kreacje wyświetliły się 13,3 mln razy.

Facebook i YouTube przed resztą wydawców

Sklepy i sieci handlowe ze swoimi spotami docierały do potencjalnych klientów przede wszystkim przez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklamy analizowanej branży widziało najwięcej internautów. Na stronie Facebook.com reklamy branży handlowej odtwarzało 6,6 mln osób, generując 49,1 mln wyświetleń. Youtube.com odnotował 5,3 mln oglądających, którym spoty zachęcające do zakupów wyświetliły się 18 mln razy. TOP3 wydawców zamykają serwisy Grupy Wirtualna Polska, w których na kreacje sektora handlowego natrafiło 2,4 mln osób.

Reklamy wideo online promujące marki branży handlowej oglądało w kwietniu 14,3 mln osób – to 52,2 proc. polskich internautów, którzy wygenerowali 149,3 mln odsłon. Firma Gemius poddała analizie dane z kwietnia 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764