logo
WIADOMOŚCI

Spoty branży handlowej na Facebooku i Youtubie

Mateusz Zawiślak  PR 08.06.2017, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Ponad połowa polskich internautów oglądała spoty branży handlowej. Ikea, Zalando i Lidl to marki, których reklamy wideo online odtwarzało najwięcej użytkowników sieci. Najwięcej spotów zachęcających do zakupów zostało wyemitowanych na Facebooku, YouTubie i w serwisach Grupy Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spoty-branzy-handlowej-na-facebooku-i-youtubie,32751,artykul.html

W branży handlowej Ikea najmocniej promowana w wideo online

Spoty marki Ikea dotarły do 5 mln osób, czyli 18,2 proc. polskich użytkowników surfujących po sieci na komputerach stacjonarnych i laptopach (źródło: gemiusAdReal). Do Ikei należy również rekordowa liczba odsłon – reklamy wideo online tej marki wyświetlono 15,1 mln razy. Na drugim miejscu znalazły się reklamy internetowego sklepu Zalando. Jego kreacje dotarły do co szóstego internauty – 4,6 mln osób. Również w liczbie wyświetleń Zalando zajęło drugą pozycję z wynikiem 13,6 mln odsłon. Trzeci w zestawieniu jest Lidl, którego spoty oglądało 2,9 mln osób. Pod względem odtworzeń (7,7 mln) wyraźnie ustępuje on jednak Biedronce, której kreacje wyświetliły się 13,3 mln razy.

Facebook i YouTube przed resztą wydawców

Sklepy i sieci handlowe ze swoimi spotami docierały do potencjalnych klientów przede wszystkim przez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklamy analizowanej branży widziało najwięcej internautów. Na stronie Facebook.com reklamy branży handlowej odtwarzało 6,6 mln osób, generując 49,1 mln wyświetleń. Youtube.com odnotował 5,3 mln oglądających, którym spoty zachęcające do zakupów wyświetliły się 18 mln razy. TOP3 wydawców zamykają serwisy Grupy Wirtualna Polska, w których na kreacje sektora handlowego natrafiło 2,4 mln osób.

Reklamy wideo online promujące marki branży handlowej oglądało w kwietniu 14,3 mln osób – to 52,2 proc. polskich internautów, którzy wygenerowali 149,3 mln odsłon. Firma Gemius poddała analizie dane z kwietnia 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
poniedziałek 21.05.2018, 152 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone