logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spoty Havas Worldwide Warsaw dla domu maklerskiego XTB

  PR 17.10.2012, przeczytano 802 razy

Agencja Havas Worldwide Warsaw przygotowała dwa spoty reklamowe promujące kampanię „Ryzykować trzeba umieć” prowadzoną przez Dom Maklerski X-Trade Brokers. Spoty będą emitowane do końca 2012.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spoty-havas-worldwide-warsaw-dla-domu-maklerskiego-xtb,16967,artykul.html

Zakrojona na dużą skalę akcja prowadzona przez XTB ma na celu zwrócenie uwagi na określone umiejętności, jakie są potrzebne przy tradingu, i podkreśla ryzyko towarzyszące inwestowaniu. To przełomowa komunikacja w tym obszarze, skupia się bowiem nie tylko na zyskach, ale zwraca również uwagę obecnych i potencjalnych inwestorów na fakt, że tego rodzaju aktywności mogą nieść ze sobą ryzyko strat.

Akcji towarzyszą dwa spoty reklamowe przygotowane przez agencję Havas Worldwide Warsaw, które będą emitowane w TVN CNBC. Kampania ATL potrwa do końca 2012 roku. Akcję wspierają także działania on-line oraz PR.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764